Oferta pracy

Kierownik Komunikacji Wewnętrznej

Adamed Pharma S.A. O firmie

Adamed Pharma S.A.

Mariana Adamkiewicza 6A

Pieńków (pow. nowodworski)

Twój zakres obowiązków

  • Współtworzenie, wdrażanie i monitorowanie efektywnej strategii komunikacji wewnętrznej spójnej ze strategią Adamed Pharma i opartej o wartości firmowe, empowerment i founders mentality,

  • Wspieranie wszystkich obszarów biznesowych w zakresie komunikacji wewnętrznej,

  • Tworzenie i nadzór nad realizacją kompleksowych planów komunikacyjnych oraz kompleksowych kampanii komunikacyjnych na rzecz programów i projektów skierowanych do pracowników,

  • Rozwój, wdrażanie i zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej (Intranet, komunikatory, meiling, materiały korporacyjne, etc.),

  • Zarządzanie i realizacja wewnętrznych działań komunikacyjnych i programów budujących wizerunek pracodawcy i marki wśród pracowników,

  • Zarządzanie organizacja i komunikacja wydarzeń ogólnofirmowych (opracowywanie koncepcji, scenariuszy oraz realizacja wydarzeń firmowych takich jak spotkania cykliczne sprzedażowe, spotkania dla menedżerów, spotkania dla pracowników, festiwal wartości, dni wolontariatu, etc.),

  • Koordynowanie prac związanych z korporacyjnym magazynem-Innowacja (Przygotowywanie i redagowanie magazynu, organizacja druku i dystrybucji magazynu do pracowników w formie papierowej i online),

  • Prowadzenie projektów w tym między-obszarowych.

Nasze wymagania

  • Minimum 5-letie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji wewnętrznej w roli menedżerskiej,

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów PR i budowaniu strategii komunikacji,

  • Doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji (w tym digitalowych),

  • Doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów biznesowych popartego sukcesami,

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (PR, komunikacja, dziennikarstwo, filologia, marketing lub pokrewne),

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego, „lekkie pióro”,

  • Znajomość technik, narzędzi komunikacyjnych, mediów społecznościowych i mediów cyfrowych,

  • Doświadczenie w tworzeniu biuletynów firmowych, prowadzeniu intranetu, organizacji eventów firmowych,

  • Umiejętności analitycznego myślenia, przetwarzania i oceny informacji oraz budowania rekomendacji,

  • Umiejętności prezentacyjne, kreatywność, inicjatywa i dynamizm w działaniu,

  • Chęć uczenia się i zdobywania doświadczenia poprzez realizację zadań i projektów,

  • Dobra organizacji pracy i umiejętność współpracy w zespole,

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice ze szczególnym naciskiem na Poweroint,

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość rosyjskiego, hiszpańskiego lub włoskiego będzie dodatkowym atutem).

To oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny

  • Atrakcyjny system premiowy

  • Kafeterię szkoleń

  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)

  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)

  • Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)

  • Eventy Integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkania świąteczne)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • karty przedpłacone

  • program rekomendacji pracowników