Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Marketingu

MIĘDZYNARODOWE TARGI GDAŃSKIE S.A.

  • Żaglowa 11, Gdańsk
    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna

MIĘDZYNARODOWE TARGI GDAŃSKIE S.A.

Żaglowa 11

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Podejmowanie działań związanych z budowaniem i kształtowaniem wizerunku Spółki, szczególnie skierowanego do obecnych i potencjalnych Klientów;

  • Współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego i strategii sprzedaży;

  • Zarządzanie zespołem marketingu: wyznaczanie zadań oraz pomoc w ich realizacji, monitorowanie realizacji, przyjmowanie i koordynowanie zadań;

  • Analiza skuteczności podjętych działań, pełna odpowiedzialność za działalność marketingową;

  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu celem przygotowania ofert handlowych oraz wsparcia ich aktywności uwzględniając oczekiwania Klientów, współtworzenie polityki cenowej;

  • Planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego, nadzór nad jego prawidłową realizacją;

  • Monitoring skuteczności realizowanych działań promocyjnych i sprzedażowych;

  • Nadzór i zarządzanie dystrybucją materiałów promocyjnych i reklamowych;

  • Planowanie kampanii i działań reklamowych o zasięgu lokalnym, krajowym i międzynarodowym;

  • Skuteczne łączenie komunikacji marketingowej, promocyjnej i PR;

  • Regularne przeprowadzanie analizy rynku i konkurencji, analizowanie trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań;

  • Przygotowywanie ofert sponsorskich, pozyskiwanie sponsorów i rozliczanie umów sponsorskich;

  • Współpraca z mediami;

  • Wykorzystywanie narzędzi dostępnych w social media;

  • Przygotowywanie umów, analiz, raportów, prezentacji.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w marketingu, PR;

  • Praktyczna znajomość technik i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedaży;

  • Wykształcenie wyższe (związane z marketingiem i zarządzaniem lub w kierunkach pokrewnych);

  • Umiejętność kierowania pracą innych poprzez określanie planów, celów i zadań oraz ich rozliczanie, zdolność motywowania i określania działań szkoleniowych wobec zespołu;

  • Umiejętność pracy pod presją czasu;

  • Kreatywność, pomysłowość, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;

  • Komunikatywność, otwartość, umiejętność budowania relacji z kontrahentami;

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym, dodatkowe języki obce mile widziane;

  • Wiedza i umiejętności z zakresu prowadzenia badań i analiz rynkowych, umiejętność wdrażania uzyskanych na drodze tych badań wniosków;

  • Umiejętność planowania i zarządzania procesem realizacji projektów w tym marketingowych;

  • Umiejętność efektywnego planowania i realizacji budżetów marketingowych.

To oferujemy

  • Współpraca na podstawie umowy B2B;

  • Długofalową i stałą współpracę;

  • Interesującą pracę pełną ciekawych zadań i wyzwań;

  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań;

  • Możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności;

  • Niezbędne narzędzia do pracy.

O nas

Spółka Akcyjna Międzynarodowe Targi Gdańskie działa na rynku od 1989 roku.

Specjalizuje się w organizowaniu branżowych imprez handlowych, gospodarczych i komercyjnych dla wielu dziedzin gospodarki, zarówno własnych, jak i zleconych. Organizuje imprezy targowo-wystawiennicze, kongresy i konferencje, seminaria i szkolenia, zjazdy, wystawy gospodarcze, jarmarki, imprezy plenerowe i masowe.