Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Kierownik Marketingu

MIĘDZYNARODOWE TARGI GDAŃSKIE S.A.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

Spółka  Akcyjna  Międzynarodowe  Targi  Gdańskie działa na rynku od 1989 roku.

Specjalizuje się w organizowaniu branżowych imprez handlowych, gospodarczych i komercyjnych dla wielu dziedzin gospodarki, zarówno własnych, jak i zleconych. Organizuje imprezy targowo-wystawiennicze, kongresy i konferencje, seminaria  i szkolenia, zjazdy, wystawy gospodarcze,  jarmarki, imprezy plenerowe i masowe.

Stawiając na najwyższe standardy obsługi naszych Klientów poszukujemy do naszego zespołu doświadczonej i ambitnej osoby na stanowisko:

Kierownik Marketingu

Zakres obowiązków:

  • Podejmowanie działań związanych z budowaniem i kształtowaniem wizerunku Spółki, szczególnie skierowanego do obecnych i potencjalnych Klientów;
  •  Współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego i strategii sprzedaży;
  • Zarządzanie działem marketingu: wyznaczanie zadań oraz pomoc w ich realizacji, monitorowanie realizacji, przyjmowanie i koordynowanie zadań; analiza skuteczności podjętych działań, pełna odpowiedzialność za działalność marketingową;
  • Ścisła współpraca z Pionem Sprzedaży celem przygotowania ofert handlowych oraz wsparcia ich aktywności uwzględniając oczekiwania Klientów, współtworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej;
  • Planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego, nadzór nad jego podziałem i prawidłową realizacją;
  • Monitoring skuteczności realizowanych działań promocyjnych i sprzedażowych;
  • Nadzór i zarządzanie dystrybucją materiałów promocyjnych i reklamowych;
  • Planowanie kampanii i działań reklamowych o zasięgu lokalnym, krajowym i  międzynarodowym;
  • Skuteczne łączenie komunikacji marketingowej, promocyjnej i PR;
  • Regularne przeprowadzanie analizy rynku i konkurencji, analizowanie trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań;
  • Przygotowywanie ofert sponsorskich, pozyskiwanie sponsorów i rozliczanie umów sponsorskich;
  • Współpraca z mediami;
  • Współpraca z social mediami;
  • Przygotowywanie umów,  analiz, raportów, prezentacji.

Wymagania:

  • doświadczenie w marketingu, PR;
  • praktyczna znajomość technik i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedaży;
  •  wykształcenie wyższe ( związane z marketingiem i zarządzaniem lub w kierunkach pokrewnych);
  • Umiejętność kierowania pracą innych poprzez określanie planów, celów i zadań oraz ich rozliczanie, zdolność motywowania i określania działań szkoleniowych wobec zespołu;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Kreatywność, pomysłowość, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
  • Komunikatywność, otwartość, umiejętność budowania relacji z kontrahentami;
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym, dodatkowe języki obce mile widziane;
  • Wiedza i umiejętności z zakresu prowadzenia badań i analiz rynkowych, umiejętność wdrażania uzyskanych na drodze tych badań wniosków;
  • Umiejętność planowania i zarządzania procesem realizacji projektów w tym  marketingowych;
  • Umiejętność efektywnego planowania i realizacji budżetów marketingowych.

Oferujemy:

  • Współpraca na podstawie umowy B2B;
  • Długofalową i stałą współpracę;
  • Interesującą pracę pełną ciekawych zadań i wyzwań;
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań;
  • Możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności;
  • Niezbędne narzędzia do pracy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy