Ta oferta pracy jest nieaktualna od 8 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Marketingu

  • Lublin, lubelskie
  • Ludwika Spiessa 7, 21-040 Lublin, Polska pokaż mapę
  • Kierownik
  • Pełny etat
  • 08.08.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Fabryka Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o. w Lublinie - 
    poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
    Kierownik Marketingu
    Miejsce pracy: Lublin
    Ludwika Spiessa 7, 20-270 Lublin, Polska

    Zakres Odpowiedzialności:

    • Zarządzanie pracami Sekcji Marketingu i Rozwoju Marki
    • Opracowanie i wdrażanie planów marketingowych dla całego portfela produktów.
    • Koordynowanie całokształtu działań wizerunkowych w firmie
    • Współudział w tworzeniu planów komercyjnych (sprzedażowych) a także rocznych budżetów marketingowych, nadzór nad ich podziałem oraz prawidłową realizacją.
    • Planowanie i koordynowanie  działań wspierających sprzedaż (komunikacja, programy lojalnościowe, akcje sprzedażowe, kampanie produktowe on-line i off-line, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych dla klientów)
    • Nadzór nad przygotowaniem Brand Planów oraz egzekwowanie implementacji działań marketingowych.
    • Nadzór nad prawno-podatkową zgodnością działań promocyjnych
    • Udział w opracowywaniu i wdrażaniu nowych produktów (aktywny udział we wszystkich etapach cyklu życia produktu, m.in. definiowane wymagań, walidacja, wsparcie powdrożeniowe).
    • Analiza oferty produktowej firmy pod kątem potrzeb (monitorowanie rynku), w tym zarządzanie modyfikacją aktualnych produktów.
    • Skuteczne łączenie komunikacji marketingowej, promocyjnej i PR do grup celowych
    • Ścisła współpraca z działem sprzedaży w zakresie wsparcia ich aktywności (materiały promocyjne, gadżety, uczestnictwo w wybranych szkoleniach)
    • Współpraca z partnerami biznesowymi (wewnętrznymi i zewnętrznymi) w zakresie działań  marketingowo-promocyjnych

    Wymagania:

    • Doświadczenie w budowaniu strategii firmy na rynku, w tym kampanii promocyjnych.
    • Umiejętność analitycznego myślenia, planowania, organizowania i postrzegania firmy jako całości związanych ze sobą części.
    • Bardzo dobra i praktyczna znajomość nowoczesnych technik i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedaży, a także promocji i tworzenia wizerunku firmy.
    • Wiedza i umiejętności z zakresu prowadzenia badań i analiz rynkowych.
    • Doskonała umiejętność komunikacji, zaangażowanie i dynamizm, pozytywne nastawienie do zmian, elastyczność w działaniu, wysoki poziom samodzielności i kreatywności; otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi.
    • Motywacja do intensywnej pracy i rozwoju zawodowego w zakresie marketingu
    • Preferowane wykształcenie: marketing i zarządzanie.
    • Doświadczenie minimum 3 lata - jako Senior Brand Manager lub Kierownik Marketingu.
    • Praktyczne doświadczenie w planowaniu, realizacji i analizie promocji.
    • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office.
    • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
    • Wykształcenie wyższe.
    • Dobra znajomość języka angielskiego.
    • Czynne prawo jazdy kat. B.

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w renomowanej i nowoczesnej firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
    • Możliwość rozwoju zawodowego, realizowania własnych pomysłów i ambicji zawodowych
    • realny wpływ na działania promocyjne firmy
    • atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie zależne od wyników i skuteczności
    • Pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą
    • Szkolenia specjalistyczne oraz dostęp do najnowocześniejszej techniki i wiedzy
    • Przyjazne środowisko pracy, otwartość pracodawcy na pomysły
    • Stabilną, pełną wyzwań pracę

    Osoby zainteresowane podjęciem współpracy prosimy o przesłanie CV w języku polskim,
    zawierającym krótki opis dotychczasowych doświadczeń zawodowych.