Ta oferta pracy jest nieaktualna od 6 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Marketingu Strategicznego RX

  • Pieńków (pow. nowodworski), mazowieckie
  • Kierownik
  • 15.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Kierownik Marketingu Strategicznego RX
    Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)

    Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?

    • Umowę o pracę bez okresu próbnego
    • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
    • Atrakcyjny system premiowy
    • Kafeterię szkoleń
    • Zdrowie na 5
      (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
    • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
    • Zorganizowany transport do pracy lub parking
    • Eventy Integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkania świąteczne)

    Za co będziesz odpowiedać?

    • Tworzenie strategii  portfela produktowego RX Grupy Adamed wspierającej realizację przyjętych ambicji budżetowych,
    • Wyznaczanie głównych kierunków strategicznych rozwoju portfela RX w perspektywie średnio i długoterminowej,
    • Nominowanie produktów do portfela RX zgodnie z założeniami procesu pipeline management,
    • Wspieranie Starszego Kierownika ds. Marketingu Strategicznego obszar RX na etapie procesu portfolio management,
    • Współpraca z BU RX Grupy Adamed oraz  Kierownikiem ds. Mkt Strategicznego odpowiedzialnego za obszar rynków międzynarodowe w zakresie współtworzenia oraz zarządzania portfelem produktowym Rx,
    • Ścisła współpraca z Zespołem R&D na każdym z etapów rozwoju produktów RX,
    • Ścisła współpraca z Kierownikiem/Młodszym Kierownikiem ds. Analiz i Ewaluacji,
    • Współpraca z Zespołem Licencji w zakresie tworzenia listy poszukiwanych produktów RX, dostarczania niezbędnych danych do dalszego procedowania projektu (forecasty sprzedażowe, założenia cenowe itd.),
    • Przygotowywanie materiałów do prezentacji podczas spotkań PMB zgodnie z procedurą prenominacji oraz zarządzania pipeline,
    • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu Rx, obszarów terapeutycznych, działań konkurencji oraz antycypowanie na tej podstawie trendów rynkowych i rekomendacja produktów do portfela Rx Grupy Adamed,
    • Aktywna współpraca z  ośrodkami klinicznymi , innymi działami w ramach Grupy Adamed,  firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.).

    Co jest dla nas ważne?

    • Minimum 5 letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej w Zespole Marketingu Operacyjnego,
    • Minimum 3 lata na stanowisku  Senior Product Managera,
    • Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i wprowadzaniu produktów farmaceutycznych na rynek,
    • Doświadczenie w zakresie budowania portfela produktowego RX,
    • Bardzo dobra znajomość polskiego i międzynarodowego rynku farmaceutycznego, oraz trendów rynkowych,
    • Wiedza i doświadczenie w budowaniu międzynarodowych brandów RX,
    • Wykształcenie wyższe kierunkowe (medycyna, farmacja lub pokrewne: biologia, biotechnologia, chemia),
    • Znajomość języków: j. angielski - poziom zaawansowany i j. rosyjski - mile widziany.