Oferta pracy

Kierownik Marki

Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A.

Domaniewska 32

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie wybraną kategorią produktów

  • Opracowywanie strategii długoterminowej dla powierzonych produktów, w tym strategii portfela produktowego oraz współustalanie polityki cenowej dla poszczególnych linii produktowych

  • Opracowanie i wdrażanie rocznych planów marketingowych z przygotowywaniem wsparcia marketingowego. Realizacja krótko- i długoterminowych celów biznesowych marki

  • Aktywne zarządzanie portfelem produktowym, w tym rozwój nowych produktów oraz przygotowanie planu ich wprowadzenia na rynek;

  • Prowadzenie projektów marketingowych na poziomie lokalnym oraz regionalnym

  • Tworzenie i egzekucja strategii komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru Digital

  • Planowanie, kontrola i efektywne zarządzanie powierzonym budżetem marketingowym

  • Aktywne poszukiwanie możliwości rozwoju marki, rekomendowanie nowych aktywacji i usprawnień w oparciu o analizę przeprowadzonych działań celem wzmocnienia pozycji produktu/marki na rynku:

  • Analiza rynku, konkurencji i wiedzy o konsumencie

  • Współpraca z agencjami reklamowymi i innymi zewnętrznymi dostawcami usług

  • Współpraca z jednostkami wewnętrznymi firmy, szczególnie z Działami Sprzedaży, Finansów, Planowania Popytu, Trade Marketingu i fabrykami

Nasze wymagania

  • Min. 4 lata doświadczenia zawodowego, z czego min. 2 lat w zarządzaniu marką w dziale marketingu, w tym doświadczenia w budowaniu lokalnych strategii marketingowych, wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz tworzeniu oraz implementacji kampanii reklamowych i promocji

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia)

  • Samodzielność, doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu oraz zarządzania kompleksowymi projektami

  • Zaangażowanie, inicjatywa, terminowość, orientacja na wynik, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań

  • Wysokich umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne, w tym w środowisku międzynarodowym (współpraca z zespołami Regionu CEE oraz Centrali).

  • Umiejętności analityczne. Znajomość narzędzi analitycznych (A.C. Nielsen) będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość środowiska Digital. Ugruntowane doświadczenie w rozwoju i przeprowadzaniu kampanii w Internecie (programmatic, social media, mobile)

  • Doświadczenie we współpracy z Działem Sprzedaży w obszarach planowania i wdrażania aktywacji marketingowo- sprzedażowych. Rozumienie strategii klientów oraz umiejętności łączenia jej ze strategiami marek

  • Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Możliwość budowania doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie z branży FMCG o najwyższych standardach pracy

  • Pracę z rozpoznawalnymi markami

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji. Stworzenie ścieżki rozwoju kariery dopasowanej do aspiracji i możliwości wewnątrz firmy

  • Konkurencyjny pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, Fundusz Emerytalny, program kafeteryjny w ramach Funduszu Socjalnego, 50% dofinansowania do posiłków w firmowej kantynie

  • Realizację samodzielnych, odpowiedzialnych zadań w dynamicznym środowisku

  • Atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i życzliwości

  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej

  • Nowoczesne biuro na Mokotowie (ok. 15 minut od stacji Metro Wilanowska)

  • Dostęp do aplikacji umożliwiającej znalezienie i bezpłatną rezerwację wolnych miejsc na parkingu firmowym

Nestlé Polska S.A.

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

Przewiń do profilu firmy