Kierownik Marki

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 10.01.2018
  • Ważna jeszcze 24 dni (do 09.02.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Polska Firma Hygienika Dystrybucja S.A. z będąca liderem od w branży środków higieny osobistej o wysokiej jakości z 20-letnia tradycją, w związku z prężnym rozwojem aktualnie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:

Kierownik Marki/Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań długo- i krótkookresowych w zakresie zarządzania podległymi markami w bezpośredniej współpracy z Zarządem spółki.

 

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • opracowanie strategii marketingowej dla podległych marek (koncepcja działań strategicznych dotycząca pozycjonowania, określenia grup docelowych i form oddziaływania /reklama, promocja, strategie dystrybucji/, zasad graficznej identyfikacji marek i produktów oraz ich poziomu cenowego)
  • tworzenie planów marketingowych wobec prowadzonych marek
  • rozpisanie, wdrażanie i kontrola projektów marketingowych służących realizacji przyjętych planów i ich rozliczenie w budżecie marketingowym
  • analizowanie i monitorowanie rynku i konkurencji
  • prowadzenie badań rynkowych, konsumenckich
  • prowadzenie działań z zakresu zarządzania produktem
  • planowanie i realizacja założeń komunikacji z konsumentami (prowadzenie wszelkich działań reklamowych i promocyjnych mających na celu zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki)
  • współpraca z agencjami zewnętrznymi przy opracowywaniu materiałów wspierających marki i zarządzaniu serwisami WWW

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe: marketing, ekonomia lub zarządzanie
  • min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • doświadczenie przy opracowywaniu strategii i planów marketingowych oraz realizacji kompleksowych projektów (wdrożenia nowych produktów, kampanie reklamowe, działania wspierające sprzedaż)
  • znajomość technik badania rynku
  • znajomość technik i narzędzi marketingowych
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • znajomość obsługi komputera (MS Office) - w tym biegła znajomość tworzenia prezentacji PPT oraz analiz przy użyciu MS Excel
  • umiejętność planowania i organizacji pracy oraz zarządzania projektami
  • zdolność szybkiego działania i podejmowania decyzji
  • samodzielność, inicjatywa, dynamizm, nastawienie na wynik biznesowy
  • prawo jazdy kat.B
  • znajomość branży będzie dodatkowym atutem

Osobie zatrudnionej na powyższe stanowisko oferujemy:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym, rozwijającym się Zespole
  • realny wpływ na kierunek rozwoju dedykowanych marek i asortymentu na powierzonym rynku
  • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i efektów pracy
  • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego
  • laptop, telefon komórkowy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

Na dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić poniższą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w niniejszej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr. 133 poz. 883).”