Ta oferta pracy jest nieaktualna od 306 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Marki

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 10.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Polska Firma Hygienika Dystrybucja S.A. z będąca liderem od w branży środków higieny osobistej o wysokiej jakości z 20-letnia tradycją, w związku z prężnym rozwojem aktualnie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:

    Kierownik Marki/Brand Manager
    Miejsce pracy: Warszawa

    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań długo- i krótkookresowych w zakresie zarządzania podległymi markami w bezpośredniej współpracy z Zarządem spółki.

     

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

    • opracowanie strategii marketingowej dla podległych marek (koncepcja działań strategicznych dotycząca pozycjonowania, określenia grup docelowych i form oddziaływania /reklama, promocja, strategie dystrybucji/, zasad graficznej identyfikacji marek i produktów oraz ich poziomu cenowego)
    • tworzenie planów marketingowych wobec prowadzonych marek
    • rozpisanie, wdrażanie i kontrola projektów marketingowych służących realizacji przyjętych planów i ich rozliczenie w budżecie marketingowym
    • analizowanie i monitorowanie rynku i konkurencji
    • prowadzenie badań rynkowych, konsumenckich
    • prowadzenie działań z zakresu zarządzania produktem
    • planowanie i realizacja założeń komunikacji z konsumentami (prowadzenie wszelkich działań reklamowych i promocyjnych mających na celu zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki)
    • współpraca z agencjami zewnętrznymi przy opracowywaniu materiałów wspierających marki i zarządzaniu serwisami WWW

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe: marketing, ekonomia lub zarządzanie
    • min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    • doświadczenie przy opracowywaniu strategii i planów marketingowych oraz realizacji kompleksowych projektów (wdrożenia nowych produktów, kampanie reklamowe, działania wspierające sprzedaż)
    • znajomość technik badania rynku
    • znajomość technik i narzędzi marketingowych
    • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
    • znajomość obsługi komputera (MS Office) - w tym biegła znajomość tworzenia prezentacji PPT oraz analiz przy użyciu MS Excel
    • umiejętność planowania i organizacji pracy oraz zarządzania projektami
    • zdolność szybkiego działania i podejmowania decyzji
    • samodzielność, inicjatywa, dynamizm, nastawienie na wynik biznesowy
    • prawo jazdy kat.B
    • znajomość branży będzie dodatkowym atutem

    Osobie zatrudnionej na powyższe stanowisko oferujemy:

    • ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym, rozwijającym się Zespole
    • realny wpływ na kierunek rozwoju dedykowanych marek i asortymentu na powierzonym rynku
    • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i efektów pracy
    • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego
    • laptop, telefon komórkowy

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

    Na dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić poniższą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w niniejszej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr. 133 poz. 883).”