Oferta pracy

Kierownik Obiektu (K/M)

LOREDO RES sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

LOREDO Real Estate Solutions (RES) jako pierwsza z firm na rynku, dzięki nowym technologiom oraz posiadanemu doświadczeniu, chce usprawnić metody zarządzania nieruchomościami w całym cyklu ich życia.

Na pierwszym miejscu stawiamy cel biznesowy oraz wyzwania naszych klientów. Dzięki elastyczności naszych działań możemy rozwijać się wspólnie z nadchodzącymi zmianami.

Nie podążamy za konkurencją – wyznaczamy dla niej nową rzeczywistość!

Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

Kierownik Obiektu (K/M)

Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownik Obiektu będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie realizacją eksploatacji technicznej budynków;
  • Nadzór nad realizacją konserwacji planowej (PPM); koordynację prac techników, kontrolę jakości i terminowości wykonania, sporządzanie raportów;
  • Nadzór nad usuwaniem awarii i prowadzeniem remontów;
  • Analizę kosztów ponoszonych przez Klienta i poszukiwanie sposobów na ich optymalizacją;
  • Koordynację i zarządzanie podległymi usługami świadczonymi Klientowi zgodnie z Umową;
  • Prowadzenie i nadzór nad systemem informacji o budynkach, urządzeniach w nich zainstalowanych oraz innych danych dotyczących technicznego utrzymania budynków;
  • Współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi technicznej budynków Klienta;
  • Zarządzanie podległym zespołem pracowników;
  • Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie;
  • Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz nadzór w tym zakresie nad podległym pracownikami oraz podwykonawcami.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne;
  • Doświadczenie w obsłudze technicznej budynków handlowych, biurowych, przemysłowych itp. na stanowisku kierowniczym;
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu procesów inwestycyjnych (modernizacje, przebudowy, rozbudowy obiektów);
  • Znajomość podstaw prawa budowlanego;
  • Znajomość obsługi technicznej oraz konserwacji instalacji i urządzeń: elektrycznych, HVAC, p.poż., niskoprądowych i systemów BMS;
  • Umiejętność kierowania zespołem technicznym oraz prowadzenia spraw administracyjnych zgodnie z określonymi procedurami,
  • Uprawnienia min. SEP Gr. I i II E, mile widziane w zakresie dozoru;
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu Office;
  • Samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych, dobra organizacja czasu i pracy.

Oferujemy:

  • Pracę w nowoczesnych budynkach, w których wdrażamy nowatorskie rozwiązania technologiczne;
  • Dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony przełożonych;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.
  • Rozpoczęcie współpracy w 1 kwartale 2021

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy