Kierownik Obsługi Klienta ds. Zamówień i Administracji

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Wincentego Rzymowskiego 53

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Aktywne przewodzenie dyskusjom dotyczącym oceny efektywności pracy, zarządzanie wynikami i dbanie o rozwój członków zespołu

  • Odpowiedzialość za zatrudnianie nowych członków zespołu, optymalne zarządzanie zadaniami w zespole w celu optymalizacji satysfakcji klientów

  • Wspieranie Dyrektora oraz zespółu we wszystkich aspektach pracy związanych z obsługą klienta oraz sprawami operacyjnymi, w tym przy ustalaniu nowej polityki obsługi klienta, tworzeniu procedur i specjalistycznych szkoleń z zakresu obsługi klienta dla doświadczonych zespołów

  • Współpraca z zespołami IT przy wdrażaniu nowych rozwiązań zwiększających satysfakcję, poprawę czasu realizacji zamówień, widoczności zadań i produktywności.

  • Szkolenie, motywowanie i dbanie o rozwój członków zespołu. Odpowiedzialność za pomyślne ukończenie wymaganej transformacji biznesowej oraz prowadzenie odpowiednich szkoleń dla wszystkich bezpośrednich i pośrednich podwładnych

  • Monitoring obsługi zamówień i umów modelowanie procesu ich obsługi, prowadzenie wskaźników KPI dla działu

  • Uczestniczenie w międzynarodowych projektach w obszarze obsługi klienta

  • Planowanie i zarządza budżetem

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe w obszarze zarzadzania kilkunastoosobowym zespołem

  • Poparte sukcesami doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu procesów oraz standardów obsługi klienta

  • Nastawienie na proaktywne poszukiwanie nowych idei i rozwiązań oraz stały rozwój i optymalizację procesów

  • Umiejętność sprawnego podejmowania decyzji w szybko zmieniającym się otoczeniu

  • Umiejętność zwinnego wdrażania zmian

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

Benefity

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • firmowa biblioteka

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • program rekomendacji pracowników

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od ponad 20 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.

Przewiń do profilu firmy