ubezpieczenie na życie
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik Obsługi Klienta ds. Zamówień i Administracji
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
- Wincentego Rzymowskiego 53, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- rekrutacja zdalna
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Wincentego Rzymowskiego 53
Mokotów
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Aktywne przewodzenie dyskusjom dotyczącym oceny efektywności pracy, zarządzanie wynikami i dbanie o rozwój członków zespołu
Odpowiedzialość za zatrudnianie nowych członków zespołu, optymalne zarządzanie zadaniami w zespole w celu optymalizacji satysfakcji klientów
Wspieranie Dyrektora oraz zespółu we wszystkich aspektach pracy związanych z obsługą klienta oraz sprawami operacyjnymi, w tym przy ustalaniu nowej polityki obsługi klienta, tworzeniu procedur i specjalistycznych szkoleń z zakresu obsługi klienta dla doświadczonych zespołów
Współpraca z zespołami IT przy wdrażaniu nowych rozwiązań zwiększających satysfakcję, poprawę czasu realizacji zamówień, widoczności zadań i produktywności.
Szkolenie, motywowanie i dbanie o rozwój członków zespołu. Odpowiedzialność za pomyślne ukończenie wymaganej transformacji biznesowej oraz prowadzenie odpowiednich szkoleń dla wszystkich bezpośrednich i pośrednich podwładnych
Monitoring obsługi zamówień i umów modelowanie procesu ich obsługi, prowadzenie wskaźników KPI dla działu
Uczestniczenie w międzynarodowych projektach w obszarze obsługi klienta
Planowanie i zarządza budżetem
Nasze wymagania
Doświadczenie zawodowe w obszarze zarzadzania kilkunastoosobowym zespołem
Poparte sukcesami doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu procesów oraz standardów obsługi klienta
Nastawienie na proaktywne poszukiwanie nowych idei i rozwiązań oraz stały rozwój i optymalizację procesów
Umiejętność sprawnego podejmowania decyzji w szybko zmieniającym się otoczeniu
Umiejętność zwinnego wdrażania zmian
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Benefity
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
firmowa drużyna sportowa
firmowa biblioteka
gry wideo w pracy
kawa / herbata
strefa relaksu
dodatkowe świadczenia socjalne
karty przedpłacone
program rekomendacji pracowników
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od ponad 20 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.