Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik Obsługi Klienta i Sprzedaży
HALFING & PETERSEN
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- kierownik / koordynator, menedżer
- praca stacjonarna
- rekrutacja zdalna
Rekrutujemy dla
Naszego Klienta, lidera branży technicznej.
Twój zakres obowiązków
Realizacja przyjętych wskaźników (sprzedażowych, procesowych oraz jakościowych)
Budowanie oraz zarządzanie pracą zespołu
Monitorowanie i analiza efektywności pracy zespołu pod kątem założonych wskaźników KPI
Wdrażanie narzędzi pomiaru i kontrolowania standardów obsługi Klienta
Realizacja i optymalizacja procesów posprzedażowych obsługi Klienta Biznesowego
Zarządzanie procesem reklamacji
Nadzór oraz wdrażanie nowych procesów i systemów wspierających pozyskanie oraz obsługę Klientów Biznesowych
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy z zachowaniem najwyższych standardów obsługi
Wymagania pracodawcy
Minimum 3 letnie doświadczenie na tożsamym stanowisku
Doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych
Doświadczenie we wdrażaniu wskaźników
Umiejętność analitycznego myślenia oraz zdolności przywódcze
Mile widziana umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi (upselling).
Pracodawca oferuje
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie
Możliwości rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
Pracę w dynamicznym środowisku