Oferta pracy

Kierownik Obsługi Klienta i Sprzedaży

HALFING & PETERSEN

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Naszego Klienta, lidera branży technicznej.

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja przyjętych wskaźników (sprzedażowych, procesowych oraz jakościowych)

  • Budowanie oraz zarządzanie pracą zespołu

  • Monitorowanie i analiza efektywności pracy zespołu pod kątem założonych wskaźników KPI

  • Wdrażanie narzędzi pomiaru i kontrolowania standardów obsługi Klienta

  • Realizacja i optymalizacja procesów posprzedażowych obsługi Klienta Biznesowego

  • Zarządzanie procesem reklamacji

  • Nadzór oraz wdrażanie nowych procesów i systemów wspierających pozyskanie oraz obsługę Klientów Biznesowych

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy z zachowaniem najwyższych standardów obsługi

Wymagania pracodawcy

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na tożsamym stanowisku

  • Doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych

  • Doświadczenie we wdrażaniu wskaźników

  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz zdolności przywódcze

  • Mile widziana umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi (upselling).

Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie

  • Możliwości rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe

  • Pracę w dynamicznym środowisku