Kierownik Obsługi Klientów Instytucjonalnych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2019-08-23
  • Ważna jeszcze 5 dni (do 2019-09-22)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Kierownik Obsługi Klientów Instytucjonalnych
    Miejsce pracy: Warszawa
     

    Zakres obowiązków

    • Realizacja strategii Banku
    • Zarządzanie działalnością sprzedażową i operacyjną zespołu HUB
    • Zapewnienie realizacji zadań w sposób minimalizujący generowane ryzyko operacyjne
    • Zapewnienie stosowania polityk i procedur kredytowych w zespole zgodnie z obwiązującymi w Banku regulacjami
    • Zapewnienie odpowiedniej jakości zarządzania portfelem klientów obsługi Premium
    • Zorganizowanie i zapewnienie efektywnego działania kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w zespole obsługi klientów

    Wymagania

    • Doświadczenie w bankowości oddziałowej
    • Doświadczenie w obszarze MŚP
    • Dobra znajomość produktów oferowanych przez Bank i konkrencję
    • Znajomość prawa bankowego, dewizowego i czekowego
    • Umiejętność pracy zespołowej
    • Zdolności organizacyjne, operatywność, predyspozycje kierownicze
    • Umiejętności: sprzedażowe, negocjacji, zarządzania czasem pracy, budowania relacji z klientem
    • Otwartość na zmiany
    • Odporność na stres
    • Dyspozycyjność
    • Mile widziana znajomość języka angielskiego

    Gwarancja rozwoju:

    Jesteśmy otwarci
    na zatrudnienie osób
    z niepełnosprawnością.