Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Oddziału

AMLUX Sp. z o.o.O firmie

AMLUX Sp. z o.o.

Elewatorska 11/1

Białystok

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie pracy w podległym regionie

  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem

  • Optymalizacja kosztów obsługi obiektów (Kontrola i weryfikacja rentowności podległych obiektów)

  • Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych

  • Udział w wizjach lokalnych obiektów

  • Akceptacja zamówień

  • Bieżąca analiza potrzeb klienta w zakresie realizowanych kontraktów

  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 3 lata

  • Samodzielność oraz systematyczność w działaniu

  • Umiejętność planowania, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów

  • Zdolność analitycznego myślenia

  • Dobra znajomość pakietu MS Office

  • Dyspozycyjność – intensywna praca w terenie

  • Czynne prawo jazdy kat. B - wymagany własny samochód – oferujemy zwrot kosztów za paliwo

To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko w rozwijającej się organizacji

  • Możliwość awansu w strukturach firmy

  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)

AMLUX Sp. z o.o.

Jesteśmy jednym z liderów w swojej branży. Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Nasz potencjał oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.

Przewiń do profilu firmy