Ramirent S.A.

Kierownik Oddziału

Ramirent S.A. O firmie

  • Konin, wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 18 dni
    6 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik
Chcesz rozwijać się zawodowo w stabilnym i nowoczesnym środowisku pracy? Jeśli od pracy oczekujesz czegoś więcej, daj sobie szansę i aplikuj! Dołącz do Ramirent S.A. - Najlepszego Miejsca Pracy 2019 nagrodzonego przez Great Place to Work® w Polsce!
 
Jesteśmy największym w Polsce i czołowym na rynkach europejskich dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego, podnośników, kontenerów, rusztowań oraz podestów roboczych. Obok wynajmu wysokiej jakości, renomowanego sprzętu bez operatora, oferujemy powiązane z nim usługi dodatkowe, takie jak doradztwo techniczne, serwis oraz transport. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 2000 roku.
 
Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
KIEROWNIK ODDZIAŁU
Miejsce pracy: Konin
Rodzaj pracy: stacjonarna/mobilna
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Konin i woj. wielkopolskie
Numer referencyjny: KO/KON

Kogo szukamy?

Do naszego oddziału poszukujemy doświadczonego w sprzedaży i zarządzaniu zespołem Kierownika Oddziału. Do jego zadań należeć będzie zarządzanie podległym oddziałem, ale przede wszystkim branie czynnego udziału w rozwijaniu powierzonego rynku. Szukamy Kandydata, który kocha sprzedaż i kontakt z ludźmi oraz posiada wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i interpersonalne.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Kierowanie wyznaczonym oddziałem firmy
  • Zarządzanie pracą podległych Pracowników (ok. 1-2 osoby) i Podwykonawców
  • Dbałość o realizację budżetu przychodowego i kosztowego
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w podległym oddziale
  • Poszukiwanie możliwości nowych rozwiązań zwiększenia sprzedaży usług i towarów
  • Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
  • Obsługa Klientów B2B poza oddziałem Spółki (np. plac budowy)
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów i dobry wizerunek firmy
  • Współpraca z innymi pionami oraz działami centralnymi Spółki

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w dziedzinie sprzedaży B2B, profesjonalnej obsłudze Klienta oraz w zarządzaniu zespołem
  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy   
  • Zaangażowanie, ambicja, samodzielność, orientacja na wyniki
  • Czynne prawo jazdy kat. B

MILE WIDZIANE:

  • Znajomość branży budowlanej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

OFERUJEMY:

  • Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Atrakcyjne warunki finansowe (podstawa + prowizja) (chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe na „rękę” – uwzględnij to w CV)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, rozwoju osobistego oraz awansu
  • Nowoczesne narzędzia pracy: smartfon, laptop oraz samochód służbowy z możliwością użytkowania również w celach prywatnych
  • Ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach
  • Bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną Medicover dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn i urządzeń będących w ofercie firmy)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV wpisując w tytule: KO/KON.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ramirent S.A. z siedzibą w Szczecinie (71-066) przy ul. Świerczewskiej 3 w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji.”

Przed aplikacją prosimy o zapoznanie
się z:
Chcesz rozwijać się zawodowo w stabilnym i nowoczesnym środowisku pracy? Jeśli od pracy oczekujesz czegoś więcej, daj sobie szansę i aplikuj! Dołącz do Ramirent S.A. - Najlepszego Miejsca Pracy 2019 nagrodzonego przez Great Place to Work® w Polsce!
 
Jesteśmy największym w Polsce i czołowym na rynkach europejskich dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego, podnośników, kontenerów, rusztowań oraz podestów roboczych. Obok wynajmu wysokiej jakości, renomowanego sprzętu bez operatora, oferujemy powiązane z nim usługi dodatkowe, takie jak doradztwo techniczne, serwis oraz transport. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 2000 roku.
 
Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
KIEROWNIK ODDZIAŁU
Miejsce pracy: Konin
Rodzaj pracy: stacjonarna/mobilna
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Konin i woj. wielkopolskie
Numer referencyjny: KO/KON

Kogo szukamy?

Do naszego oddziału poszukujemy doświadczonego w sprzedaży i zarządzaniu zespołem Kierownika Oddziału. Do jego zadań należeć będzie zarządzanie podległym oddziałem, ale przede wszystkim branie czynnego udziału w rozwijaniu powierzonego rynku. Szukamy Kandydata, który kocha sprzedaż i kontakt z ludźmi oraz posiada wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i interpersonalne.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Kierowanie wyznaczonym oddziałem firmy
  • Zarządzanie pracą podległych Pracowników (ok. 1-2 osoby) i Podwykonawców
  • Dbałość o realizację budżetu przychodowego i kosztowego
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w podległym oddziale
  • Poszukiwanie możliwości nowych rozwiązań zwiększenia sprzedaży usług i towarów
  • Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
  • Obsługa Klientów B2B poza oddziałem Spółki (np. plac budowy)
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów i dobry wizerunek firmy
  • Współpraca z innymi pionami oraz działami centralnymi Spółki

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w dziedzinie sprzedaży B2B, profesjonalnej obsłudze Klienta oraz w zarządzaniu zespołem
  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy   
  • Zaangażowanie, ambicja, samodzielność, orientacja na wyniki
  • Czynne prawo jazdy kat. B

MILE WIDZIANE:

  • Znajomość branży budowlanej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

OFERUJEMY:

  • Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Atrakcyjne warunki finansowe (podstawa + prowizja) (chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe na „rękę” – uwzględnij to w CV)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, rozwoju osobistego oraz awansu
  • Nowoczesne narzędzia pracy: smartfon, laptop oraz samochód służbowy z możliwością użytkowania również w celach prywatnych
  • Ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach
  • Bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną Medicover dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn i urządzeń będących w ofercie firmy)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ramirent S.A. z siedzibą w Szczecinie (71-066) przy ul. Świerczewskiej 3 w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji.”

Przed aplikacją prosimy o zapoznanie
się z:
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV wpisując w tytule: KO/KON.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne