Oferta pracy

Zoeller Tech Sp. z o.o.

Kierownik oddziału serwisowego

Zoeller Tech Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Rekowo Górne (pow. pucki; gm. Puck), pomorskie

  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 3 gru 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
top2
ZOELLER TECH Sp. z o.o. (www.zoeller.pl) nnależy do grupy europejskich liderów produkujących pojazdy komunalne. W Polsce działamy od ponad 25 lat i jesteśmy największym producentem w branży w kraju. Do naszego oddziału serwisowego poszukujemy pracownika na stanowisko: 
Kierownik oddziału serwisowego

2 wakaty, miejsce pracy: województwo pomorskie - Rekowo Górne lub województwo mazowieckie - Warszawa

Opis stanowiska:

  • odpowiedzialność za terminową realizację bieżących zleceń serwisowych zgodnie z zawartymi umowami
  • odpowiedzialność na wyniki oddziału
  • zapewnienie szybkiej i rzetelnej odpowiedzi na zapytania klientów oraz dbanie o wysoki
    i spójny standard jakości obsługi klienta
  • dbałość o optymalne wykorzystanie zasobów w serwisie, w tym czasu pracy serwisantów
  • rozwiązywanie oraz eliminowanie problemów związanych z realizacją usług serwisowych
  • nadzór nad poprawnością dokumentów wystawianych w serwisie
  • zarządzanie podległym zespołem oraz dbałość o motywację i rozwój pracowników
  • udział w rekrutacji pracowników i prowadzenie szkoleń stanowiskowych
  • udział w kreowaniu aktywnych działań w zakresie podnoszenia wyniku sprzedażowego
  • współtworzenie, wdrażanie i wspieranie inicjatyw doskonalących pracę serwisu
  • zapewnienie obiegu informacji w serwisie oraz do działów współpracujących

Oczekiwania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość procesów serwisowych
  • umiejętność analizy danych, wnioskowania, kreowania rozwiązań i podejmowania decyzji
  • wiedza techniczna z zakresu mechaniki i budowy maszyn
  • komunikatywność i doświadczenie w budowaniu relacji z klientem biznesowym
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • zaangażowanie i inicjatywa w dążeniu do celu
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie

Oferujemy:

 

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • dofinansowanie do wczasów
  • dofinansowanie do pakietów medycznych
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich aplikacji klikając przycisk Aplikuj pod ogłoszeniem.

fcb
tel. 058 774 89 07
ZOELLER TECH Sp. z o.o. (www.zoeller.pl) nnależy do grupy europejskich liderów produkujących pojazdy komunalne. W Polsce działamy od ponad 25 lat i jesteśmy największym producentem w branży w kraju. Do naszego oddziału serwisowego poszukujemy pracownika na stanowisko: 
Kierownik oddziału serwisowego

2 wakaty, miejsce pracy: województwo pomorskie - Rekowo Górne lub województwo mazowieckie - Warszawa

Opis stanowiska:

  • odpowiedzialność za terminową realizację bieżących zleceń serwisowych zgodnie z zawartymi umowami
  • odpowiedzialność na wyniki oddziału
  • zapewnienie szybkiej i rzetelnej odpowiedzi na zapytania klientów oraz dbanie o wysoki
    i spójny standard jakości obsługi klienta
  • dbałość o optymalne wykorzystanie zasobów w serwisie, w tym czasu pracy serwisantów
  • rozwiązywanie oraz eliminowanie problemów związanych z realizacją usług serwisowych
  • nadzór nad poprawnością dokumentów wystawianych w serwisie
  • zarządzanie podległym zespołem oraz dbałość o motywację i rozwój pracowników
  • udział w rekrutacji pracowników i prowadzenie szkoleń stanowiskowych
  • udział w kreowaniu aktywnych działań w zakresie podnoszenia wyniku sprzedażowego
  • współtworzenie, wdrażanie i wspieranie inicjatyw doskonalących pracę serwisu
  • zapewnienie obiegu informacji w serwisie oraz do działów współpracujących

Oczekiwania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość procesów serwisowych
  • umiejętność analizy danych, wnioskowania, kreowania rozwiązań i podejmowania decyzji
  • wiedza techniczna z zakresu mechaniki i budowy maszyn
  • komunikatywność i doświadczenie w budowaniu relacji z klientem biznesowym
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • zaangażowanie i inicjatywa w dążeniu do celu
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie

Oferujemy:

 

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • dofinansowanie do wczasów
  • dofinansowanie do pakietów medycznych
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich aplikacji klikając przycisk Aplikuj pod ogłoszeniem.

Ogłoszenie archiwalne