Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Oddziału

AA EURO RECRUITMENT SP. Z O. O.O firmie

  • Siemianowice Śląskie, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 9 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Dla naszego Klienta, jednej z wiodących firm sektora akcesoriów meblowych w Europie, do jednej z placówek handlowych poszukujemy:

Kierownika Oddziału
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie

Zakres obowiązków:

  • Realizowanie planów sprzedaży w nadzorowanej placówce handlowej.
  • Organizowanie pracy handlowej i administracyjnej w podległej placówce handlowej: podział zadań, wyznaczenie i weryfikacja terminów.
  • Obsługa Klienta w tym przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy, reagowanie na potrzeby i problemy Kontrahentów.
  • Monitorowanie bieżącej obsługi Klientów w zakresie częstotliwości i skuteczności wizyt handlowych, terminowości i stopnia realizacji zamówień Klientów, obsługi posprzedażowej.
  • Nadzór nad realizacją dostaw towaru do Klientów placówki.
  • Nadzór nad prowadzeniem prawidłowej gospodarki magazynowej (m.in. dbałość o utrzymanie prawidłowych stanów magazynowych).
  • Nadzór nad prawidłowych obiegiem dokumentacji księgowej i magazynowej.
  • Monitorowanie sprzedaży pod kątem spływów należności.
  • Dbanie o stan techniczny obiektów handlowych.
  • Analizowanie wyników i struktury sprzedaży.
  • Raportowanie do Kierownika Regionalnego.
  • Monitorowanie zachowań konkurencji.

Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym – zarządzanie zespołem sprzedażowym.
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą i obsługą Klienta.
  • Mile widziana znajomość branży akcesoriów meblowych.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność zarządzania zespołem sprzedażowym.
  • Umiejętność wyznaczania celów, analizowania wyników i motywowania zespołu.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Prawo jazdy kat. B.

Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji.
  • Dodatkowe premie uzależnione od wyników pracy.
  • Dodatkowe benefity - do uzgodnienia.

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV (wraz z klauzulą ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych) poprzez przycisk APLIKUJ.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych przez firmę AA EURO RECRUITMENT POLAND SP. Z O.O. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. Nr 101, poz. 1182, z późn. zm.) w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych. Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz ze posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania, zmieniania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości ofert pracy drogą mailową, telefoniczną i sms-ową. Niniejsza zgoda jest aktualna do czasu jej odwołania.”
 
 
AA EURO RECRUITMENT POLAND SP. Z O.O jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 6611.
AA EURO RECRUITMENT POLAND SP. Z O. O. jest firmą specjalizującą się w rekrutacji managerów i wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Prężnie działamy w takich sektorach jak: przemysł, budownictwo, logistyka. Jesteśmy obecni na rynku europejskim od 2005 roku, a w Polsce od 2010 roku. Posiadamy również oddziały w Irlandii, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Chorwacji, Danii i Holandii.

Ogłoszenie archiwalne