Kierownik Oddziału

InPost S.A. O firmie

  • Szczecin, zachodniopomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Kierownik Oddziału

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • zarządzanie oraz koordynacja pracy podległej jednostki organizacyjnej,
  • zapewnienie odpowiedniej liczby zasobów personalnych/kurierskich,
  • dobór, rekrutacja, szkolenia oraz proces wdrożenia nowo zatrudnionych pracowników/kurierów,
  • modelowanie i optymalizacja procesów operacyjnych w Oddziale,
  • modelowanie i optymalizacja kosztów w podległym obszarze,
  • motywowanie pracowników/kurierów do realizacji postawionych zadań i osiągania celów,
  • raportowanie wyników pracy przełożonym,
  • współpraca z innymi działami organizacyjnymi firmy.

Czego potrzebujemy od Ciebie?

  • 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • doświadczenia w branży logistycznej, kurierskiej,
  • doświadczenia w pracy przy projektach,
  • umiejętności w kierowaniu zróżnicowanymi zespołami ludzi,
  • znajomości standardów profesjonalnej obsługi klienta,
  • umiejętności dostosowania się do zmian,
  • nastawienia na realizację celów,
  • zdolności interpersonalnych, organizacyjnych i przywódczych,
  • samodzielnego podejmowania decyzji i umiejętności pracy w warunkach stresowych,
  • umiejętności obsługi komputera (dobra znajomość MS Excel).

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • dużą samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • pracę w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce,
  • pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. opieka medyczna, karta sportowa).

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy