Kierownik Oddziału TSL

HR GlassVisionO firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ważna jeszcze 11 dni
    do: 8 kwi 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

HR GlassVision jest firmą Doradztwa Personalnego, która stawia sobie za cel bycie kompetentnym, innowacyjnym partnerem dostarczającym rozwiązania w obszarze Human Resources na polskim rynku.


Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowego operatora logistycznego, poszukujemy osoby na stanowisko: 

Kierownik Oddziału TSL
Miejsce pracy: Katowice

Główne obowiązki:  

  • Tworzenie i realizacja pracy oddziału w obszarze działalności operacyjnej i biznesowej
  • Budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami, kreowanie potencjału biznesowego, który istnieje w portfolio firmy oraz pozysk nowego biznesu
  • Efektywna współpraca i negocjacje z dostawcami, podwykonawcami i partnerami
  • Efektywna współpraca z innymi oddziałami w zakresie operacyjnej obsługi i realizacji zadań budżetowych
  • Nadzór nad organizacją pracy oraz doskonalenie procesów operacyjnych w oddziale
  • Przygotowywanie i analiza raportów operacyjnych wg przyjętych standardów
  • Aktywne uczestnictwo w pracach nad doskonaleniem standardów
  • Optymalizacja kosztów działania podległej struktury organizacyjnej
  • Planowanie i zabezpieczenie zasobów ludzkich i rzeczowych w zakresie realizacji zadań budżetowych i bieżącej działalności oddziału

Wymagania:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w sektorze TSL
  • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego (ewentualnie języka niemieckiego) w mowie i piśmie
  • Znajomość międzynarodowych konwencji regulujących działalność operacyjną w transporcie drogowym, morskim, lotniczym oraz magazynowym
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowników operacyjnych, sprzedażowych i odpowiedzialności za wynik finansowy
  • Znajomość zasad planowania i zarządzania operacyjnego poparte czynnym doświadczeniem

Nasz Klient Oferuje:

  • Atrakcyjne zarobki złożone z wynagrodzenia zasadniczego oraz pakiet premiowy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy, samochód służbowy
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport i inne
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w zespole expertów w branży TSL
  • Rozwój kariery zawodowej oparty na budowaniu swoich kompetencji poprzez kontakty z międzynarodowymi podmiotami i atrakcyjnymi rozwiązaniami
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

HR GlassVision jest firmą Doradztwa Personalnego, która stawia sobie za cel bycie kompetentnym, innowacyjnym partnerem dostarczającym rozwiązania w obszarze Human Resources na polskim rynku.


Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowego operatora logistycznego, poszukujemy osoby na stanowisko: 

Kierownik Oddziału TSL

Główne obowiązki:  

  • Tworzenie i realizacja pracy oddziału w obszarze działalności operacyjnej i biznesowej
  • Budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami, kreowanie potencjału biznesowego, który istnieje w portfolio firmy oraz pozysk nowego biznesu
  • Efektywna współpraca i negocjacje z dostawcami, podwykonawcami i partnerami
  • Efektywna współpraca z innymi oddziałami w zakresie operacyjnej obsługi i realizacji zadań budżetowych
  • Nadzór nad organizacją pracy oraz doskonalenie procesów operacyjnych w oddziale
  • Przygotowywanie i analiza raportów operacyjnych wg przyjętych standardów
  • Aktywne uczestnictwo w pracach nad doskonaleniem standardów
  • Optymalizacja kosztów działania podległej struktury organizacyjnej
  • Planowanie i zabezpieczenie zasobów ludzkich i rzeczowych w zakresie realizacji zadań budżetowych i bieżącej działalności oddziału

Wymagania:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w sektorze TSL
  • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego (ewentualnie języka niemieckiego) w mowie i piśmie
  • Znajomość międzynarodowych konwencji regulujących działalność operacyjną w transporcie drogowym, morskim, lotniczym oraz magazynowym
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowników operacyjnych, sprzedażowych i odpowiedzialności za wynik finansowy
  • Znajomość zasad planowania i zarządzania operacyjnego poparte czynnym doświadczeniem

Nasz Klient Oferuje:

  • Atrakcyjne zarobki złożone z wynagrodzenia zasadniczego oraz pakiet premiowy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy, samochód służbowy
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport i inne
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w zespole expertów w branży TSL
  • Rozwój kariery zawodowej oparty na budowaniu swoich kompetencji poprzez kontakty z międzynarodowymi podmiotami i atrakcyjnymi rozwiązaniami
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Ogłoszenie archiwalne