Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Fitness Authority Sp. z o.o.

Kierownik Operacyjny

Fitness Authority Sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk, Konna 40, 80-174 Otomin, Polska

  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik
FITNESS AUTHORITY® SPÓŁKA Z O.O.
Producent i importer wysokiej jakości odżywek i suplementów diety dla sportowców poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
 
KIEROWNIK OPERACYJNY
Miejsce pracy: Gdańsk, Otomin (pow. gdański)

GŁÓWNE ZADANIA:

  • monitorowanie i koordynowanie działań wszystkich działów w firmie w ramach realizowanych projektów
  • wspomaganie pracy Zarządu
  • współodpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie przewag konkurencyjnych firmy
  • uczestniczenie w opracowaniu i wdrożeniu procesów zarządczych i operacyjnych firmy
  • nadzór nad wytycznymi dotyczącymi kontroli kosztów, bezpieczeństwa i jakości
  • stała współpraca z kierownikami działów w zakresie realizacji bieżących zadań

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (kadra zarządcza)
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami obejmującymi kilka pionów w przedsiębiorstwie produkcyjnym powinno być podparte stosownymi dokumentami
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • wysoko rozwinięte umiejętności managerskie (poparte sukcesami) – referencje lub list polecający (będą mile widziane)
  • analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów
  • strategiczne myślenie
  • zdolności przywódcze i organizacyjne
  • nastawienie na sukces
  • radzenie sobie ze stresem i presją czasu
  • praktyczna wiedza z rozliczania kosztów produkcji, zarządzania zasobami materiałowymi i budżetem
  • umiejętności kierownicze i analityczne, zdolności komunikacyjne i zdolności negocjacyjne
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie oraz umiejętność podejmowania decyzji
  • analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów, myślenie strategiczne
  • budowanie dobrych relacji z ludźmi

OFERUJEMY:

  • Przyjazne warunki pracy -nowe, przestrzenne biuro
  • Znana marka producenta FA
  • Karty Multisport Plus w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Opieka medyczna finansowana przez pracodawcę
  • Umowa o pracę/ B2B
  • Elastyczne godziny pracy (Ty decydujesz czy zaczynasz o 8.00 czy o 9.00)
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • Ubezpieczenie na życie
  • Miejsce parkingowe dla każdego pracownika
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy, w profesjonalnym zespole skupionym na wspólnych celach
  • PPE - Pracodawca płaci na Twoją emeryturę
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV z klauzulą)
klikając w przycisk aplikuj.
FITNESS AUTHORITY® SPÓŁKA Z O.O.
Producent i importer wysokiej jakości odżywek i suplementów diety dla sportowców poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
 
KIEROWNIK OPERACYJNY

GŁÓWNE ZADANIA:

  • monitorowanie i koordynowanie działań wszystkich działów w firmie w ramach realizowanych projektów
  • wspomaganie pracy Zarządu
  • współodpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie przewag konkurencyjnych firmy
  • uczestniczenie w opracowaniu i wdrożeniu procesów zarządczych i operacyjnych firmy
  • nadzór nad wytycznymi dotyczącymi kontroli kosztów, bezpieczeństwa i jakości
  • stała współpraca z kierownikami działów w zakresie realizacji bieżących zadań

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (kadra zarządcza)
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami obejmującymi kilka pionów w przedsiębiorstwie produkcyjnym powinno być podparte stosownymi dokumentami
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • wysoko rozwinięte umiejętności managerskie (poparte sukcesami) – referencje lub list polecający (będą mile widziane)
  • analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów
  • strategiczne myślenie
  • zdolności przywódcze i organizacyjne
  • nastawienie na sukces
  • radzenie sobie ze stresem i presją czasu
  • praktyczna wiedza z rozliczania kosztów produkcji, zarządzania zasobami materiałowymi i budżetem
  • umiejętności kierownicze i analityczne, zdolności komunikacyjne i zdolności negocjacyjne
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie oraz umiejętność podejmowania decyzji
  • analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów, myślenie strategiczne
  • budowanie dobrych relacji z ludźmi

OFERUJEMY:

  • Przyjazne warunki pracy -nowe, przestrzenne biuro
  • Znana marka producenta FA
  • Karty Multisport Plus w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Opieka medyczna finansowana przez pracodawcę
  • Umowa o pracę/ B2B
  • Elastyczne godziny pracy (Ty decydujesz czy zaczynasz o 8.00 czy o 9.00)
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • Ubezpieczenie na życie
  • Miejsce parkingowe dla każdego pracownika
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy, w profesjonalnym zespole skupionym na wspólnych celach
  • PPE - Pracodawca płaci na Twoją emeryturę
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV z klauzulą)
klikając w przycisk aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy