Ta oferta pracy jest nieaktualna od 21 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Operacyjny Regionu

  • podlaskie
  • Kierownik
  • 29.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Lubisz pracować z ludźmi? Umiesz nimi efektywnie kierować? Masz żyłkę handlowca?
    Wykorzystaj swoje kompetencje i pracuj jako:

    Kierownik Operacyjny Regionu

    W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie
    • kompleksowy program wdrożeniowy w trakcie, którego zapoznasz się z funkcjonowaniem Twojego działu oraz stanowiska
    • ciągły rozwój poprzez udział w licznych szkoleniach dotyczących zagadnień z którymi na co dzień ma do czynienia Kierownik Operacyjny Regionu
    • realny wpływ na biznes poprzez samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
    • narzędzia do pracy: samochód, laptop, telefon
    • możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do karty Multisport, bogaty pakiet socjalny (m.in. bony lub paczki świąteczne dla pracowników, dofinansowanie do biletów do teatru/kina, nieoprocentowane pożyczki oraz zapomogi, wycieczki, imprezy integracyjne dla pracowników) oraz karty zniżkowe na rodzinne zakupy w sieci Arhelan.

    Celem Twojej pracy będzie efektywne i kompleksowe zarządzanie regionem składającym się z kilku sklepów. Do Twojej dyspozycji i zarzadzania oddamy zespół doświadczonych pracowników. Będziesz odpowiadać za działania rozwojowe, motywowanie zespołu oraz rekrutację. Wszystko po to, aby zapewnić sprawne, operacyjne funkcjonowanie sklepów i osiągać wyniki sprzedażowe.


    Ponadto, do Twoich zadań należeć będzie:

    • zarządzanie 10 sklepami i kierowanie zespołem około 150 osób
    • personel w podległych sklepach, rekrutację, motywowanie, szkolenie oraz zapewnianie możliwości rozwoju zawodowego pracowników
    • realizację wyników sklepów, opracowywanie planów działania niezbędnych do osiągania zakładanych celów
    • terminowe otwarcie sklepów, ich sprawne funkcjonowanie oraz wprowadzanie odpowiednich działań w celu utrzymania najwyższego poziomu standardów firmowych w podległych jednostkach

    Oczekujemy od Ciebie:

    • znajomości branży - rynek spożywczy
    • wyższego wykształcenia – mile widziane
    • umiejętności skutecznej komunikacji i pracy zespołowej
    • wysokiej motywacji do pracy i nastawienia na realizację celów
    • rzetelności i uczciwości, umiejętności pracy pod presją czasu
    • bardzo dobrej organizacji pracy
    • prawa jazdy kat. B
    • dobrej znajomości pakietu MS Office

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych za pomocą APLIKUJ.

     

    Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
    Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Więcej o nas na www.arhelan.pl

    Administratorem danych jest Arhelan spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Bielsk Podlaski 17-100, al. Piłsudskiego 45. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

    Arhelan to w 100% polska, dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów spożywczych.
    Działamy od ponad 26 lat w województwie podlaskim, warmińsko-mazurskim, mazowieckim i lubelskim. W naszej firmie pracuje ponad 1400 pracowników. Jesteśmy solidnym i społecznie odpowiedzialnym pracodawcą.

    bottom