Kierownik Operacyjny Regionu Stacje Własne

  • pomorskie
  • Kierownik
  • 2019-04-24
  • Ważna jeszcze 3 dni (do 2019-05-24)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    MOYA SIEĆ STACJI PALIW

    Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci stacji paliw w Polsce. Pierwszą stację uruchomiliśmy w 2009 roku, obecnie posiadamy już ponad 200 obiektów. Wyróżnia nas wszechstronna, stale rozwijająca się oferta obejmująca m.in. koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, ulepszony diesel ON MOYA POWER, program flotowy MOYA FIRMA. W trosce o naszych Klientów, wprowadzamy atrakcyjne promocje, realizujemy ogólnopolskie działania marketingowe, oferujemy program lojalnościowy MOYA VIP.
     
    Do współpracy zapraszamy osoby z doświadczeniem, które wyznaczają nowe trendy,
    chcą zainwestować w swój rozwój i Firmy
    mają w sobie charyzmę wyznaczania nowych kierunków rozwoju
                                                                                              
    Podejmij wyzwanie i odpowiedź na poniższą ofertę rekrutacyjna!!!
    Kierownik Operacyjny Regionu Stacje Własne


    Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

    • Realizację budżetu kosztów oraz planu sprzedaży na stacjach w podległym regionie działania
    • Współudział w budżetowaniu stacji paliw oraz określaniu planów sprzedażowych
    • Analizę efektywności zaangażowanego kapitału, ocenę poziomu rotacji towarów pozapaliwowych i wdrażanie działań optymalizujących rentowność zaangażowanego kapitału
    • Analizę uzyskiwanych wyników sprzedażowych oraz podejmowanie decyzji prowadzących do optymalizacji wyników
    • Wdrażanie standardów i innowacyjnych rozwiązań w procesach sprzedażowych, podejmowanie decyzji biznesowych dotyczących stacji paliw
    • Udział w rekrutacji ajentów i kierowników stacji paliw
    • Wdrażanie i nadzór nad realizacją standardów w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
    • Operacyjne wdrażanie promocji na stacjach paliw
    • Współpracę z działem szkoleń, szkolenie personelu stacji w zakresie standardów oraz wiedzy dotyczącej procesów sprzedażowych

    Wybranym kandydatom oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
    • Wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz systemu premiowego
    • Prywatną opiekę medyczną, badania profilaktyczne, ubezpieczenie na życie,
    • Systematyczny rozwój osobisty poprzez uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach rozwojowych
    • Dobrą atmosferę pracy, wzajemne wspieranie i pokonywanie najtrudniejszych wyzwań

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe
    • Minimum 2 – letnie doświadczenie w dziale sprzedaży (mile widziane Petro Retail)
    • Fachowa wiedza w zakresie zarządzania biznesem sklepowym i gastronomicznym
    • Umiejętność zarządzania kategoriami sklepowymi, podstawy wiedzy na temat aranżacji sklepów
    • Fachowa wiedza w zakresie zasad merchandisingu
    • Umiejętność prowadzenia szkoleń
    • Świetna znajomość pakietu MS Office
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
    • Zorientowanie na wyniki i realizację postawionych celów
    • Prawo jazdy kat. B

    prześlij do nas swoją aplikację.

    Zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie listu motywacyjnego oraz CV wraz ze zdjęciem
    w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia
    za pomocą przycisku Aplikuj teraz pod ogłoszeniem.

    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty!!!


    ANWIM S.A. ul. Ordona 1A, 01-237 Warszawa.