Kierownik Personalny

  • Warszawa, Sochaczew, mazowieckie
  • Kierownik
  • 25.06.2018
  • Ważna jeszcze 6 dni (do 25.07.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Notowana na GPW, dynamicznie rozwijająca się firma produkcyjna MFO S.A., działająca w międzynarodowym środowisku (eksport do 50 krajów na wszystkich kontynentach) o niekwestionowanej pozycji lidera w branży profili stalowych (około 30% rynku krajowego), zlokalizowana w niedalekiej odległości od Warszawy - aktualnie poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

     

    Kierownik Personalny
    Miejsce pracy: Sochaczew, Warszawa (okolice)

    Zakres odpowiedzialności:

    • opracowanie założeń i zbudowanie od podstaw funkcji zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, w tym utworzenie działu personalnego
    • wspieranie kierownictwa firmy w działaniach mających na celu pełne wykorzystanie potencjału zasobów ludzkich zgodnie ze strategią MFO S.A.
    • utworzenie polityki rekrutacji i rozwoju pracowników oraz polityki wynagradzania, odpowiedzialność za ich realizację
    • aktywne uczestnictwo w budowaniu kultury organizacyjnej Firmy ze szczególnym uwzględnieniem promowania wartości MFO S.A. i zapewnienia, że są one przestrzegane w praktyce
    • wspieranie kierownictwa firmy w osiąganiu celów biznesowych poprzez organizowanie i/lub współuczestnictwo w projektach zwiększających produktywność i wpływających na optymalizację kosztów działalności

    Wymagania:

    • minimum 4 lat pracy w organizacji wielooddziałowej, produkcyjnej, o zatrudnieniu przynajmniej 200 pracowników najlepiej na stanowisku HRBP lub Kierownika Personalnego
    • niezbędne doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    • znajomość narzędzi stosowanych w procesach rekrutacji i selekcji pracowników
    • doświadczenie i umiejętność w rozwiązywaniu trudnych spraw pracowniczych, łagodzenie napięć i konfliktów pomiędzy pracownikami
    • umiejętności prowadzenia coachingu i udzielania informacji zwrotnych
    • wiedza z zakresu motywowania i rozwoju pracowników
    • znajomość zasad organizacji i prowadzenia szkoleń
    • znajomość Prawa Pracy
    • znajomość pakietu MS Office, komunikacyjna znajomość języka angielskiego
    • wykształcenie wyższe, kierunki humanistyczne lub biznesowe będą dodatkowym atutem

    Co oferujemy:

    • dużą swobodę działania charakteryzującą dynamiczne i elastyczne firmy prywatne o skróconych procesach decyzyjnych
    • możliwość rozwoju zawodowego w obszarze HR i budowania własnej pozycji w firmie
    • pracę z Zarządem przedsiębiorstwa i wpływ na kierunki rozwoju firmy i zarządzany obszar
    • konkurencyjne wynagrodzenie
    • pakiet benefitów z opieką medyczną i ubezpieczeniem na życie włącznie
    • zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony
    • auto do użytku służbowego z możliwością wykorzystania do celów prywatnych

     

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV za pomocą przycisku aplikowania. 

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami