Oferta pracy

Kierownik Projektów IT

AllianzO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Allianz jest miejscem dla tych, którzy nie boją się wyzwań. Miejscem wspierającym Cię w podejmowaniu inicjatyw, w którym możesz się rozwijać, a jednocześnie aktywnie wzmacniać naszą wiodącą pozycję na globalnym rynku. Troszcząc się m.in. o 85 milionów klientów prywatnych i korporacyjnych oraz ponad 142 tys. pracowników na całym świecie, Allianz promuje kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań. Najbardziej zależy nam na tym, aby klienci uznawali nas za partnera godnego zaufania i czuli się z nami bezpiecznie.  Jeśli więc nie boisz się wyzwań, dołącz do Allianz.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Departamencie Rozwoju Oprogramowania na stanowisku:
Kierownik Projektów IT

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Kierowanie projektami IT od zgłoszenia do fazy stabilizacji, poprzez analizę, development, testy i wdrożenie
  • Koordynacja wycen dla inicjatyw biznesowych
  • Współpraca z właścicielami zasobów  IT w zakresie kontraktowania prac i harmonogramów projektów
  • Współpraca z zespołem projektowym w ramach prowadzonych projektów
  • Bieżące raportowanie statusów inicjatyw biznesowych
  • Odpowiedzialność za zakres i termin realizowanych projektów, poprzez kontrolę zmian, ryzyk, zagadnień i harmonogramu
  • Kształtowanie podejścia projektowego w biznesie i świadomości możliwości implementacyjnych (technologicznych / architektonicznych i kosztowych)
  • Zarządzanie realizacją małych zmian, w tym koordynacja wycen, raportowanie statusów, koordynacja realizacji wraz z testami i organizacja wdrożeń

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub pokrewnym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w wytwarzaniu oprogramowania i prowadzeniu projektów IT
  • Ogólna znajomość technologii informatycznych, umożliwiająca skuteczną komunikację z innymi członkami zespołu projektowego.
  • Znajomość tradycyjnych metodyk zarządzania projektami (Waterfall) oraz zwinnych metodyk prowadzenia projektów (Agile, Scrum)
  • Zdolności analityczne i orientację na realizację celu
  • Samodzielność w realizacji przydzielonych zadań, umiejętność komunikacji i egzekwowania przydzielonych zadań, dobrą organizację pracy własnej i zespołu
  • Komunikatywność oraz otwartość
  • Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pełną wyzwań pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku, będącej globalnym liderem w sektorze ubezpieczeń
  • Pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna, ubezpieczenie NNW
  • Zniżki na produkty ubezpieczeniowe Allianz
  • Udział w onboardingu – programie wdrożeniowym do firmy
  • Bezpłatne kursy językowe online 
  • Możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach klubów sportowych i hobbystycznych
  • Możliwość pracy zdalnej
     

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy