Kierownik Projektu Badawczego

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 21.11.2018
  • Ważna jeszcze 10 dni (do 21.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Kierownik Projektu Badawczego

     

    Miejsce pracy: Warszawa

    Jesteśmy nr 1 w rankingu Top Employer Polska – co to oznacza? Mniej więcej tyle, że trudno znaleźć lepszego pracodawcę na rynku. To też pewność, że praca z nami to nie tylko wykonywanie zadań – to wyjątkowa misja poprawiania jakości życia milionów Polaków poprzez rozwiązania telekomunikacyjne.

    Nasz
    Standard

    Miejsce pracy: Warszawa

    Umowa
    o pracę
     Rekrutacje
    wewnętrzne
         
    Nowoczesne
    środowisko pracy
     Programy rozwojowe
    i systemy szkoleń
    Zadania

    Zadania

    • inicjowanie i prowadzenie działań analitycznych, zwłaszcza na przecięciu danych klienckich i operacyjnych
    • wskazywanie insightów klienckich – wspartych danymi sugestii działań w obszarze CX
    • inicjowanie i prowadzenie złożonych działań badawczych, także w skali międzynarodowej
    • zarządzanie relacją z agencją badawczą lub innymi dostawcami danych ( w tym odpowiedzialność za realizację budżetu)
    • odpowiedzialność E2E za całościową relację z wewnętrznymi klientami (przedstawienie im propozycji badawczych/analitycznych, potwierdzenie zakresu planowanych działań, harmonogramu, budżetu na realizację badań i innych wskaźników projektowych)
    • odpowiedzialność E2E za całościową realizację projektu badawczego / analitycznego
    • analizowanie i przygotowanie wkładu ze wszystkich prowadzonych prac badawczych do finalnego raportu
    • archiwizowanie wyników działań projektowych
    Pasujesz
    do nas jeżeli

    Pasujesz do nas, jeżeli:  

    • posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w analizach ilościowych w badaniach lub BI
    • masz doświadczenie w zarzadzaniu projektami analitycznymi – i lubisz zajmować się danymi
    • potrafisz łączyć dane z różnych źródeł (użytkowych, operacyjnych, deklaratywnych) i przeprowadzać ich wielowymiarową analizę; a wnioski umiesz zaprezentować w zrozumiały i przekonujący sposób
    • posługujesz się sprawnie językiem angielskim (w mowie i w piśmie)
    • dobrze znasz program typu SPSS, Excel w zakresie analizy danych
    • posiadasz znajomość rynku telco
    • mile widziane doświadczenie w obszarze Customer Experience
    • mile widziane doświadczenie w realizowaniu badań jakościowych/ UX
    • mile widziane doświadczenie jako PM/ Scrum master
    Mamy
    dla Ciebie

    Mamy dla Ciebie

    • pracę w czołowej firmie branży telekomunikacyjnej w Polsce
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji i podejmowania ciekawych wyzwań zawodowych
    • rozwój poprzez współpracę z doświadczonymi specjalistami
    • dodatkowe benefity (szkolenia merytoryczne, prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe, program ubezpieczeń grupowych, pracowniczy program emerytalny finansowany przez pracodawcę)
    Zapytaj
    o szczegóły

    Rekruter

    Izabela
    Wegnerowska
    [email protected]
      
    Typowy dzień pracy w Orange
    znajdziesz na orange.jobs
      
    bottom