Ta oferta pracy jest nieaktualna od 49 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Projektu w Biurze Realizacji Inwestycji

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-01-29

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PFR to grupa instytucji finansowych i doradczych dla przedsiębiorców, samorządów i osób prywatnych inwestująca w zrównoważony rozwój społeczny i wzrost gospodarczy kraju.
     
    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.
    Kierownik Projektu w Biurze Realizacji Inwestycji
    Miejsce pracy: Warszawa

    Główne zadania:

    Zarządzanie Projektem – w zakresie przygotowania dokumentacji projektowej i realizacji budowy osiedla budynków wielorodzinnych.

    • zarządzanie opracowaniem dokumentacji projektowej,
    • opracowanie dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej, realizacji robót budowlanych, dostaw,
    • zarządzanie pracą projektantów, specjalistów, uczestników procesu budowlanego w celu przygotowania i realizacji Projektu w zakresie od wyboru projektanta po oddanie budynków do użytkowania,
    • współpraca z architektami, specjalistami branżowymi i biurami projektowymi,
    • nadzór nad jakością i terminowością przygotowania i realizacji Projektu,
    • współpraca przy planowaniu i kontrola budżetu Projektu,
    • kontrola jakości dokumentacji projektowej oraz zgodności z wytycznymi, standardami i warunkami zawartych umów,
    • analiza i wdrażanie rozwiązań technicznych, organizacyjnych, prawnych, skutecznych do celowego przygotowania i realizacji Projektu,
    • opracowanie i bieżąca kontrola harmonogramów,
    • ewidencjonowanie zdarzeń i raportowanie postępu prac,
    • kontrola procesu realizacji Projektu, jego terminowości, jakości wykonania, zgodności z przyjętymi założeniami, formalnymi warunkami wykonania i budżetem,
    • nadzór nad zakupami, współpraca z dostawcami, kontrola jakości i terminowości dostaw,
    • koordynacja uczestników procesu inwestycyjnego,
    • wdrażanie standaryzacji procesu.

    Oczekujemy:

    • wykształcenie wyższe, techniczne budowlane,
    • minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
    • minimum kilka zrealizowanych projektów budowlanych mieszkaniowych,
    • mile widziane doświadczenie w przygotowaniu i realizacji projektów osiedli mieszkaniowych,
    • znajomość procesu inwestycyjnego i budowlanego,
    • znajomość techniki budowlanej w budynkach mieszkaniowych i infrastrukturze,
    • znajomość obowiązujących przepisów,
    • posiadanie umiejętności koordynowania, delegowania i egzekwowania zadań, zarządzania w procesie inwestycyjnym budowlanym,
    • zdecydowanie, samodzielność i efektywność w działaniu,
    • umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy,
    • dobra znajomość MS Office – szczególnie MS Project, MS Excel, MS Word,
    • mile widziana znajomość Auto CAD oraz Norma.

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia,
    • możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy,
    • przyjazną atmosferę w pracy,
    • praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Integration.

    Prześlij swoje CV za pomocą Aplikuj, jeśli spełniasz powyższe wymagania.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
     
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji.
     
    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:
     
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Nieruchomości S.A.”

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.

     

    Administrator danych

    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PFR Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane.

     

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem:

    https://bgkn.pl/zasady-przetwarzania-danych-osobowych/