Oferta pracy

Kierownik Projektu w Dziale Marketingu

ORLEN OIL Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)

ORLEN OIL to Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN zajmująca się kompleksowo produkcją i dystrybucją środków smarnych dla przemysłu i motoryzacji.

Kierownik Projektu w Dziale MarketinguNumer ref.: 3/02/21

Miejsce pracy: Kraków

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • współpracę z agencjami reklamowymi, agencjami PR, producentami środków promocji i mediami w zakresie kampanii reklamowych
  • organizację targów branżowych, imprez wystawienniczych i eventów budujących wizerunek Spółki
  • nadzór nad zgodnością wizualizacji materiałów reklamowych z przyjętą w Grupie Kapitałowej ORLEN strategią komunikacji
  • tworzenie raportów i analiz dotyczących pracy i wyników podległego obszaru
  • współtworzenie strategii marketingowej oraz strategii wizerunku Spółki
  • redagowanie materiałów reklamowych oraz informacji korporacyjnych i produktowych
  • wsparcie w realizacji projektów sponsoringowych
  • współpracę z partnerami biznesowymi, kontrahentami, klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
  • ścisłą współpracę z obszarem handlowym
  • poszukiwanie rozwiązań oraz optymalizacja podległych procesów, technologii (koszty, rentowność, jakość, innowacje).

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • pracę pełną wyzwań w firmie należącej do czołowej Grupy Kapitałowej w Polsce
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zniżkowe na paliwo, pracowniczy program emerytalny, pracowniczy program kapitałowy, system kafeteryjny, dofinansowanie urlopu oraz wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i in.)
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
  • odpowiednie narzędzia pracy

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • min. 3 letnie doświadczenie na na podobnym stanowisku
  • ukończone studia z zakresu marketingu lub reklamy
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów reklamowych
  • doświadczenie w koordynacji organizacji targów branżowych
  • umiejętność budowania relacji z kluczowymi klientami
  • doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami z zakresu content i digital marketingu
  • umiejętność zarządzania powierzonym budżetem marketingowym
  • umiejętność redagowania komunikatów prasowych, newsletterów, materiałów dla social media oraz mediów branżowych
  • znajomość języka angielskiego - poziom B2
  • kreatywność i samodzielność w działaniu
  • wysoka komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej
  • wyczucie w zakresie estetyki i kompozycji wizualnej.

Ważne do: 21.03.2021

Ogłoszenie archiwalne