Kierownik projektu w Dziale Realizacji Inwestycji

ANWIL S.A.O firmie

ANWIL S.A.

Toruńska 222

Włocławek

ANWIL to Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN  należąca do grona największych, najbardziej nowoczesnych przedsiębiorstw chemicznych w Polsce i odgrywająca istotną w rolę w Wielkiej Syntezie Chemicznej. Od pół wieku – korzenie działalności Firmy sięgają 1966 roku - jest jednym z największych pracodawców w regionie kujawsko-pomorskim. Firma jest liczącym się w regionie Europy Środkowo-Wschodniej producentem nawozów azotowych i przewodzi krajowemu rynkowi PCW, jako jedyna firma w Polsce produkując suspensyjny polichlorek winylu (nazwa handlowa: POLANVIL). Spółka znajduje się w czołówce europejskich producentów PCW i nawozów  mineralnych eksportując swoje produkty do niemal 40 państw na świecie.

Kierownik projektu w Dziale Realizacji InwestycjiNumer ref.: R/15/2020

 

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę, będąc odpowiedzialnym za:

  • zarządzanie realizacją portfela projektów inwestycyjnych
  • zarządzanie zespołem projektowym
  • zarządzanie złożonymi harmonogramami portfeli projektów inwestycyjnych
  • tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji projektów
  • współpracę z wykonawcami i innymi interesariuszami
  • pozyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji projektów inwestycyjnych
  • udział w procesach zakupowych
  • przygotowanie dokumentacji
  • udział w pracach zespołów projektowych związanych z realizacją inwestycji
  • inicjowanie działań doskonalących
  • efektywne, ekonomiczne i zgodne z wymaganiami realizowanie zadań

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bogaty pakiet socjalny i medyczny
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych: szkolenia, konferencje, kursy językowe
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • dynamiczne środowisko pracy
  • przejrzystą ścieżkę awansu wewnątrz organizacji

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane o kierunkach: zarządzanie, informatyka, logistyka, mechanika, automatyka lub pokrewne
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w skutecznym zarządzaniu złożonymi przedsięwzięciami projektowymi, w tym zarządzaniu harmonogramami
  • odpowiedzialność, samodzielność, wytrwałość
  • kreatywność i innowacyjność w działaniu
  • umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
  • zaangażowanie i profesjonalizm
  • umiejętność komunikacji i współpracy w złożonym zespole
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym
  • umiejętność skutecznego zarządzania projektami i harmonogramami
  • bardzo dobra znajomość narzędzi do zarządzania projektami, programami i/lub harmonogramowania
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

 

Dodatkowymi atutami będą:

  • posiadanie uprawnień branżowych,
  • posiadanie certyfikatów w zakresie zarządzania projektami lub programami
  • znajomość procedur administracyjnych i zagadnień prawnych związanych z realizacją inwestycji
Ważne do: 22.07.2020

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy