Oferta pracy

Kierownik Projektu

Dysten Sp. z o.o.O firmie

Dysten Sp. z o.o.

Grunwaldzka

Zabrze

O DYSTEN

Miliony ludzi dziennie patrzy na nasze tablice informacji pasażerskiej by zdążyć na pociąg, tramwaj czy autobus. Tysiące spogląda na zmieniające się cyfry na tablicy wyników podczas sportowej rywalizacji. Setki osób przysłuchuje się efektom zainstalowanego systemu nagłośnienia podczas spektaklu.

Za to i za wiele więcej jesteśmy odpowiedzialni my :). Dołącz do naszego grona!
Kierownik Projektu

Opis stanowiska:

Kompleksowe zarządzanie projektami (Inteligentne Systemy Transportowe, Digital Signage, Tablice Wyników, Nagłośnienie) w celu wytworzenia i dostarczenia produktów do klienta, zgodnie z określonymi warunkami. Kierownik projektu będzie w pełni odpowiedzialny za budżet, harmonogram, jakość oraz osiągnięty rezultat końcowy przedsięwzięcia. W trakcie realizacji Kierownik Projektu stosuje odpowiednie techniki planowania, monitorowania, kontroli zmian i zarządzania ryzykiem projektu. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi zasobami projektu. Ustala i wdraża skuteczny plan komunikacji pomiędzy wszystkimi podmiotami biorącymi udział w projekcie.
 
Główne zadania:
  • Planowanie i koordynacja procesu realizacji prowadzonych projektów przy udziale poszczególnych członków zespołu projektowego, podwykonawców i dostawców
  • Analiza wymagań klienta (określenie zakresu) i współpraca z klientem podczas realizacji projektu
  • Tworzenie harmonogramów, budżetów
  • Inicjacja procesu zakupowego oraz zapewnienie wsparcia technicznego dla działu zakupów
  • Tworzenie dokumentacji technicznej, prezentacji, rysunków na potrzeby klienta
  • Negocjacje i uczestnictwo w spotkaniach z klientem
  • Negocjowanie warunków umów, zamówień z podwykonawcami
  • Wdrażanie procedur i polityki firmy
  • Monitorowanie stanu realizacji projektu oraz wyjaśnianie odchyleń od założonego planu
  • Nadzorowanie pracy bezpośrednio podległych pracowników i podwykonawców.
  • Odbiór wykonanych prac i zapewnienie bieżącego rozliczania projektów
  • Tworzenie raportów, zestawień na potrzeby Dyrektora działu realizacji
  • Przeprowadzanie wizji lokalnych na budowach

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie o zbliżonym profilu produkcyjnym
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z klientem
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole i odporność na stres
  • Doświadczenie związane z tworzeniem dokumentacji technicznej
  • Łatwość nawiązywania relacji biznesowych, komunikatywność

Mile widziane:

  • Certyfikat lub szkolenie z metodologii zarządzania projektami

Korzyści wynikające z zatrudnienia:

  • Stabilną, interesującą pracę w zespole inżynierów w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach poprzez udział w ciekawych, niepowtarzalnych projektach i szkoleniach
  • Swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Miłą atmosferę pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy