Kierownik recepcji - Front Office Manager
HOTEL HAMILTON DOBOSZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Uzdrowiskowa 23, ŚwinoujścieŚwinoujście, zachodniopomorskie
- ważna jeszcze 21 dnido: 13 cze 2022
- umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України

- Praca zmianowa:tak, 2 zmiany
- Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek), sobota, niedziela, święta
- Godziny pracy:elastyczny grafik, możliwe nadgodziny
- Możliwa praca w godzinach nocnych:tak
- Tryb wypłaty:miesięczna
- System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki
HOTEL HAMILTON DOBOSZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Uzdrowiskowa 23
Świnoujście
Twój zakres obowiązków
Kierownik recepcji jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania działu recepcji w hotelu. Kierownik recepcji kontroluje prace podległego personelu recepcjonistów, dba o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości hotelowych. Osoba zatrudniona w tym charakterze przygotowuje szczegółowe raporty z funkcjonowania recepcji w danym okresie czasu, uwzględniając przy tym jakość obsługi klientów przez poszczególnych pracowników recepcji, i przekazuje je na ręce bezpośrednich przełożonych. Obsługuje również osobiście najważniejszych i najbardziej wymagających gości hotelowych, a na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczenia udziela instrukcji i krótkich szkoleń dla nowych pracowników.
wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych,
przyjmowanie rezerwacji, sprzedaż miejsc noclegowych,
meldowanie i wymeldowywanie gości,
naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży,
koordynowanie pracy podległego personelu,
obsługa rezerwacji telefonicznych, mailowych,
budowanie zespołu, nadzór nad realizacją standardów obsługi gościa hotelowego,
nadzorowanie pracy i szkolenie podległych pracowników,
koordynacja działań w celu zapewnienia efektywnej działalności hotelu, współpraca z innymi działami w zakresie realizacji ich potrzeb,
znajomość portali rezerwacyjnych (Booking, Expedia,Travelist) -monitorowanie dostępności,
identyfikacja potrzeb klienta i monitorowanie poziomu jego zadowolenia,
nadzór nad wdrażaniem nowych produktów i usług,
tworzenie grafików pracy,
Nasze wymagania
rozwinięte zdolności interpersonalne i wysoka kultura osobista,
zdolności organizacyjne, samodzielność i dokładność w działaniu,
umiejętność pracy w zespole,
dyspozycyjność oraz zdolność do pracy w warunkach stresu,
sumienność,
skrupulatność i cierpliwość,
doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
znajomość języka niemieckiego, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem,
dobra znajomość programów z pakietu MS Office (Word, Excel i Outlook),
znajomość portali rezerwacyjnych : Booking, Expedia, Travelist,
To oferujemy
długofalowa i stała współpraca,
atrakcyjne wynagrodzenie,
interesująca praca pełna ciekawych zadań oraz wyzwań,
możliwość implementowania nowych pomysłów oraz rozwiązań usprawniających pracę działu,
możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności,
możliwość zakwaterowania,
możliwość zdobycia doświadczenia w branży hotelarskiej,
skontaktujemy się z wybranymi kandydatami,
O nas
Hotel Hamilton to wyjątkowe miejsce położone w malowniczej krainie 44 wysp. Nasza wizja to zdrowy i aktywny wypoczynek w wyjątkowym miejscu.
Nowoczesny design i pięciogwiazdkowy standard to idealne miejsce na całoroczny wypoczynek, rehabilitację i relaks dla całej rodziny. Nasz hotel to, także wyjątkowe miejsce na udaną imprezę biznesową i spotkania w gronie przyjaciół.
Harmonia i bliskość natury gwarantuje udany wypoczynek a także odprężenie podczas urlopu, rehabilitacji i wypadów weekendowych.
Smaki kulinarne, rytuały Spa & Wellness, zabiegi rehabilitacyjne i balneologiczne z wykorzystaniem naturalnych surowców – borowiny i solanki oraz mnóstwo aktywności fizycznej to nasze atuty.
Osoby chcące dołączyć do naszego zespołu powinny odznaczać się wysoką kulturą osobistą, sumiennością, dyspozycyjnością oraz umiejętnością współdziałania w grupie