Ta oferta pracy jest nieaktualna od 28 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Regionalny

  • Katowice, śląskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 20.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Action przyciąga do swoich sklepów w całej Europie miliony klientów. A ich liczba nieustannie rośnie. To doskonała szansa, by pokazać na co Cię stać.

    Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 35 000 pracowników w ponad 900 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.

    Oferta Action obejmuje ponad 6000 różnych produktów, głównie niespożywczych. Wciąż staramy się zaskakiwać klientów różnorodnym i zmiennym asortymentem, przy zachowaniu bardzo dobrego stosunku ceny do jakości. Właśnie to było celem założycieli w 1993 roku i tak samo jest do dnia dzisiejszego.

    Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Oznacza to budowanie silnej kultury organizacyjnej. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów. To właśnie obietnica, jaką składamy i Tobie. Nasz sukces jest przedłużeniem Twojego sukcesu.

    Ale Action to coś więcej niż produkty na półkach, wspaniali ludzie, którzy obsługują naszych klientów i siła nabywcza europejskiego giganta sprzedaży detalicznej… co tak naprawdę robimy? To bardzo proste: oferujemy naszym klientom więcej niż oczekują za mniej niż się spodziewają.

    Chcesz mieć milionową publikę? Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:

    Kierownik Regionalny
    Miejsce pracy: Katowice
    Obszar pracy: woj. śląskie, opolskie, małopolskie, łódzkie, świętokrzyskie

    Twoja rola w naszej organizacji

    Jako Kierownik Regionalny (Regional Manager) współtworzysz zespół zajmujący się zarządzaniem siecią sklepów Action, a Twoim bezpośrednim przełożonym jest Area Manager. Głównym celem Twojej pracy jest zapewnienie spójnego i atrakcyjnego wizerunku sklepów Action w Twoim regionie, a także osiąganie założonych celów biznesowych oraz tych związanych z satysfakcją klienta. Jako Kierownik Regionalny odpowiedzialny jesteś również za kwestie HR, w ścisłej współpracy z doradcą HR dedykowanym dla Twojego regionu.

    Twój zakres obowiązków

    • zarządzanie operacyjne – kontrola nad właściwym przebiegiem obowiązujących procedur sklepowych oraz wyglądu sklepu i prezentacji produktów, propagowanie najlepszych praktyk
    • zarządzanie pracownikami – kierowanie i nadzór nad zespołami zarządzającymi sklepami w regionie (Kierownik Sklepu, Asystent Kierownika Sklepu), dbanie o właściwy poziom zatrudnienia, motywacji, komunikacji i obiegu informacji oraz wspieranie własnym przykładem takiej atmosfery pracy, która sprzyja zaangażowaniu, dzieleniu się pomysłami i pracy zespołowej
    • ukierunkowanie na wyniki – zarządzanie KPI wyznaczonymi dla poszczególnych sklepów (koszty, sprzedaż, produktywność, zatowarowanie), podejmowanie działań korygujących, jeżeli cele biznesowe nie są realizowane, optymalizacja wyników w regionie poprzez ścisłą współpracę z Kierownikami Sklepów.

    Oczekujemy od Ciebie

    • minimum trzyletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w handlu detalicznym, w rozproszonej strukturze
    • wykształcenia wyższego
    • doskonałych zdolności współpracy z innymi ludźmi w celu osiągania wyznaczonych celów
    • kreowania pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz dzielenia się własną wiedzą i doświadczeniem
    • doskonałych umiejętności organizacyjnych, odporności na stres i presję czasu oraz zadań
    • zorientowania na wyniki, oraz zdecydowania i efektywności w działaniu
    • prawa jazdy kat. B, oraz gotowości do odbywania częstych podróży służbowych
    • dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie.

    W zamian przygotowaliśmy dla Ciebie

    • pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
    • profesjonalny system szkoleń
    • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
    • samochód służbowy, także do użytku prywatnego
    • kompleksowy pakiet opieki medycznej
    • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
    • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action


    Jako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

     

    Zapraszamy do przesyłania aplikacji w języku polskim i angielskim.

    aplikuj

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".