Kierownik Regionalny

CLAROO firmie

  • podkarpackie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 11 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik
top
 
CLARO to prężnie rozwijająca się Firma o zasięgu ogólnopolskim działająca od kilkunastu lat na rynku profesjonalnych systemów utrzymania czystości, posiadająca ugruntowaną pozycję w branży,
 
poszukuje zaangażowanych i ambitnych kandydatów na stanowisko:

Kierownik Regionalny

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie podległymi placówkami
  • Uczestniczenie w procesie wdrażania nowych kontraktów
  • Współpraca z działem operacyjnym realizującym proces stałej usługi
  • Koordynacja i realizacja bieżących działań
  • Uczestniczenie w procesie pozyskania nowych klientów
  • Współtworzenie strategii rozwoju firmy
  • Delegowanie zadań działowi rekrutacji

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w branży utrzymania czystości
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel)
  • Doświadczenie w zarządzaniu podległymi pracownikami
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Pełna dyspozycyjność
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu pozytywnych relacji
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizacji zadań
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Pracę w dużej i stabilnej firmie
  • Perspektywę zdobycia szerokiego doświadczenia zawodowego
  • Niezbędne narzędzia – samochód, laptop oraz telefon służbowy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet bezpłatnej, prywatnej opieki medycznej
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 
CLARO to prężnie rozwijająca się Firma o zasięgu ogólnopolskim działająca od kilkunastu lat na rynku profesjonalnych systemów utrzymania czystości, posiadająca ugruntowaną pozycję w branży,
 
poszukuje zaangażowanych i ambitnych kandydatów na stanowisko:

Kierownik Regionalny

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie podległymi placówkami
  • Uczestniczenie w procesie wdrażania nowych kontraktów
  • Współpraca z działem operacyjnym realizującym proces stałej usługi
  • Koordynacja i realizacja bieżących działań
  • Uczestniczenie w procesie pozyskania nowych klientów
  • Współtworzenie strategii rozwoju firmy
  • Delegowanie zadań działowi rekrutacji

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w branży utrzymania czystości
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel)
  • Doświadczenie w zarządzaniu podległymi pracownikami
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Pełna dyspozycyjność
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu pozytywnych relacji
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizacji zadań
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Pracę w dużej i stabilnej firmie
  • Perspektywę zdobycia szerokiego doświadczenia zawodowego
  • Niezbędne narzędzia – samochód, laptop oraz telefon służbowy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet bezpłatnej, prywatnej opieki medycznej
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne