Oferta pracy

Kierownik Regionalny

Action Poland Sp. z o.o.

  • podkarpackie

    podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

Jako Kierownik Regionalny (Regional Manager) współtworzysz zespół zajmujący się zarządzaniem siecią sklepów Action.. Głównym celem Twojej pracy jest zapewnienie spójnego i atrakcyjnego wizerunku sklepów Action w Twoim regionie, a także osiąganie założonych celów biznesowych oraz tych związanych z satysfakcją klienta. Jako Kierownik Regionalny odpowiedzialny jesteś również za kwestie HR, w ścisłej współpracy z doradcą HR dedykowanym dla Twojego regionu. Do Twojego zakresu obowiązków należą: zarządzanie kilkunastoma zespołami kierowniczymi sklepów, utrzymanie właściwych standardów i procedur sklepowych, propagowanie najlepszych praktyk, zarządzanie wskaźnikami biznesowymi wyznaczonymi dla poszczególnych sklepów.

Nasze wymagania

  • wykształcenia wyższego

  • minimum czteroletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w handlu detalicznym

  • kreowania pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz dzielenia się własną wiedzą i doświadczeniem

  • doskonałych umiejętności organizacyjnych w warunkach presji czasu i zadań

  • zorientowania na wyniki, oraz zdecydowania i efektywności w działaniu

  • prawa jazdy kat. B, oraz gotowości do odbywania częstych podróży służbowych

  • dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)

To oferujemy

  • pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji

  • profesjonalny system szkoleń

  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego

  • samochód służbowy, także do użytku prywatnego

  • kompleksowy pakiet opieki medycznej Luxmed

  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie

  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action

  • możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego

Action Poland Sp. z o.o.

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.

Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.

Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.

Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.

Przewiń do profilu firmy