Ta oferta pracy jest nieaktualna od 87 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Regionalny

  • zachodniopomorskie
  • Kierownik
  • 28.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy rozwijającą się Spółką, należącą do MSG Michał Sołowow Group, która daje szerokie możliwości rozwoju w procesie tworzenia i budowania nowoczesnej firmy. W Grupie znajdują się także inne znane marki tj.: Barlinek, Komfort, North Food Polska, Synthos, Cersanit, Homla i inne.

    Nasza firma powstała w 2015 roku, jako sieć salonów z kompleksowym wyposażeniem łazienek tworząc nowy model biznesowy. Wyróżniamy się starannie wyselekcjonowanym asortymentem produktów i usług, jednocześnie utrzymujemy wysokie, jednolite standardy. Zmieniamy się nieustannie, nowe doświadczenia doskonalą nasze umiejętności i tworzą lepszą jakość oferowanych usług. Najważniejsza jest dla nas satysfakcja Klienta oraz wzajemna owocna współpraca, oparta na zaufaniu i partnerskich relacjach.

    Kierownik Regionalny
    Miejsce pracy: cała Polska

    Zadania:

    • Realizacja założonych wyników sprzedaży na podległym terenie .
    • Koordynacja procesu otwarcia Sklepów od strony handlowej i organizacyjnej
    • Zarządzanie zespołami w podległych Sklepach
    • Utrzymanie standardów sieci sklepów w Regionie.
    • Implementacja strategii firmy na podległym terenie.

    Cechy i umiejętności:

    • Doświadczenie w zarządzaniu regionem w sieci sprzedaży detalicznej.
    • Doświadczenie w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem.
    • Umiejętność zarządzania zespołem o rozproszonej strukturze.
    • Doświadczenia we wdrażaniu standardów operacyjnych
    • Chęć do tworzenia i rozwoju nowej organizacji.
    • Elastyczność, otwartości oraz samodzielności w proponowaniu i wdrażaniu rozwiązań.
    • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
    • Gotowość do częstych podróży służbowych.
    • Prawo jazdy kat. B.

    Oferujemy:

    • Zatrudniamy na umowę o pracę.
    • Przedstawiamy jasny i atrakcyjny system premiowy.
    • Przygotowujemy do zadań – szkolimy i dostarczamy narzędzia.
    • Dajemy narzędzia pracy – komputer, telefon, samochód służbowy.
    • Monitorujemy rozwój i wspieramy go – poprzez spotkania, konferencje itp.
    • Dajemy możliwość wdrażania własnych pomysłów i tworzenia z nami nowej marki.
    • Najlepszym przedstawiamy opcje awansu.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
     
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji według aktualnych ogłoszeń na:

     

    Prosimy o dopisanie w CV klauzuli ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.

    Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Komfort Łazienki Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach (25-323) przy Al. Solidarności 36. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.