Oferta pracy

Kierownik Regionu ds. Szkoleń/Trener, Coach

Media ExpertO firmie

  • małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Jesteśmy Expertem. Media Expertem. W kilkanaście lat z małego, rodzinnego biznesu zmieniliśmy się w największą sieć elektromarketów w Polsce. Przyszłość należy do nas!
Kierownika Regionu ds. Szkoleń/TRENER, COACH
Region pracy: woj. lubelskie, woj. małopolskie, woj. świętokrzyskie, woj. podkarpackie, woj. kujawsko-pomorskie, woj. warmińsko-mazurskie

Zapewnimy Ci:

  • umowę o pracę i pensję zawsze na czas
  • atrakcyjny system premiowy
  • szkolenie i wsparcie w trakcie wdrożenia, bo liczą się chęci
  • ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
  • wsparcie i opiekę fundacji Media Expert „Włącz się”
  • profesjonalne wdrożenie w zakres obowiązków
  • pracę z doświadczonym zespołem trenerów/coachów
  • auto służbowe również do Twojego użytku prywatnego

Twoje zadania:

  • przeprowadzanie kompleksowego procesu szkoleń kompetencyjnych skierowanych głównie do Menedżerów Sprzedaży
  • tworzenie konspektów oraz materiałów szkoleniowych
  • Koordynację oraz nadzór nad działaniami szkoleniowymi w podległym regionie
  • wsparcie kadry menadżerskiej w zakresie zarządzania potencjałem ludzkim
  • ścisłą współpracę z pionem sprzedaży w realizacji celów sprzedażowych
  • konsultacje/coaching/mentoring managerski
  • zarządzanie niewielkim zespołem Trenerów Produktowych
  • oraz wiele innych, rozwijających, nieszablonowych zadań, które nie pozwolą Ci się nudzić

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • umiejętności prowadzenia szkoleń oraz coachingów - potwierdzone doświadczeniem (przynajmniej 1 tys. godzin pracy na sali szkoleniowej)
  • umiejętności identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz tworzenia programów szkoleń w odpowiedzi na zidentyfikowane potrzeby - potwierdzone doświadczeniem.
  • umiejętności zarządzania zespołem - potwierdzone doświadczeniem.
  • umiejętności realizacji celów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy.
  • umiejętności i doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w formach zdalnych (webinary, warsztaty online)
  • samodzielności w realizacji zadań i celów
  • doskonałej komunikacji
  • dojrzałości biznesowej
  • zaangażowania i otwartości na współpracę
  • doskonałej organizacji pracy
  • miło będzie, jeżeli posiadasz doświadczenie w sprzedaży
  • gotowości do częstych podróży służbowych
  • prawa jazdy kat. B
  • umiejętności pracy w środowisku MS Office

To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres [email protected]Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy