Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik Regionu ds. Szkoleń/Trener, Coach
Media ExpertO firmie
małopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
Jesteśmy Expertem. Media Expertem. W kilkanaście lat z małego, rodzinnego biznesu zmieniliśmy się w największą sieć elektromarketów w Polsce. Przyszłość należy do nas!
Kierownika Regionu ds. Szkoleń/TRENER, COACH
Region pracy: woj. lubelskie, woj. małopolskie, woj. świętokrzyskie, woj. podkarpackie, woj. kujawsko-pomorskie, woj. warmińsko-mazurskie
Region pracy: woj. lubelskie, woj. małopolskie, woj. świętokrzyskie, woj. podkarpackie, woj. kujawsko-pomorskie, woj. warmińsko-mazurskie
Zapewnimy Ci:
- umowę o pracę i pensję zawsze na czas
- atrakcyjny system premiowy
- szkolenie i wsparcie w trakcie wdrożenia, bo liczą się chęci
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
- wsparcie i opiekę fundacji Media Expert „Włącz się”
- profesjonalne wdrożenie w zakres obowiązków
- pracę z doświadczonym zespołem trenerów/coachów
- auto służbowe również do Twojego użytku prywatnego
Twoje zadania:
- przeprowadzanie kompleksowego procesu szkoleń kompetencyjnych skierowanych głównie do Menedżerów Sprzedaży
- tworzenie konspektów oraz materiałów szkoleniowych
- Koordynację oraz nadzór nad działaniami szkoleniowymi w podległym regionie
- wsparcie kadry menadżerskiej w zakresie zarządzania potencjałem ludzkim
- ścisłą współpracę z pionem sprzedaży w realizacji celów sprzedażowych
- konsultacje/coaching/mentoring managerski
- zarządzanie niewielkim zespołem Trenerów Produktowych
- oraz wiele innych, rozwijających, nieszablonowych zadań, które nie pozwolą Ci się nudzić
Czego oczekujemy od Ciebie?
- umiejętności prowadzenia szkoleń oraz coachingów - potwierdzone doświadczeniem (przynajmniej 1 tys. godzin pracy na sali szkoleniowej)
- umiejętności identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz tworzenia programów szkoleń w odpowiedzi na zidentyfikowane potrzeby - potwierdzone doświadczeniem.
- umiejętności zarządzania zespołem - potwierdzone doświadczeniem.
- umiejętności realizacji celów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy.
- umiejętności i doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w formach zdalnych (webinary, warsztaty online)
- samodzielności w realizacji zadań i celów
- doskonałej komunikacji
- dojrzałości biznesowej
- zaangażowania i otwartości na współpracę
- doskonałej organizacji pracy
- miło będzie, jeżeli posiadasz doświadczenie w sprzedaży
- gotowości do częstych podróży służbowych
- prawa jazdy kat. B
- umiejętności pracy w środowisku MS Office
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres [email protected]. Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.
Ogłoszenie archiwalne