Oferta pracy

Kierownik Regionu ds. Szkoleń/Trener, Coach

Media ExpertO firmie

  • małopolskie

    małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • przeprowadzanie kompleksowego procesu szkoleń kompetencyjnych skierowanych głównie do Menedżerów Sprzedaży

  • tworzenie konspektów oraz materiałów szkoleniowych

  • Koordynację oraz nadzór nad działaniami szkoleniowymi w podległym regionie

  • wsparcie kadry menadżerskiej w zakresie zarządzania potencjałem ludzkim

  • ścisłą współpracę z pionem sprzedaży w realizacji celów sprzedażowych

  • konsultacje/coaching/mentoring managerski

  • zarządzanie niewielkim zespołem Trenerów Produktowych

  • oraz wiele innych, rozwijających, nieszablonowych zadań, które nie pozwolą Ci się nudzić

Nasze wymagania

  • umiejętności prowadzenia szkoleń oraz coachingów - potwierdzone doświadczeniem (przynajmniej 1 tys. godzin pracy na sali szkoleniowej)

  • umiejętności identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz tworzenia programów szkoleń w odpowiedzi na zidentyfikowane potrzeby - potwierdzone doświadczeniem.

  • umiejętności zarządzania zespołem - potwierdzone doświadczeniem.

  • umiejętności realizacji celów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy.

  • umiejętności i doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w formach zdalnych (webinary, warsztaty online)

  • samodzielności w realizacji zadań i celów

  • doskonałej komunikacji

  • dojrzałości biznesowej

  • zaangażowania i otwartości na współpracę

  • doskonałej organizacji pracy

  • miło będzie, jeżeli posiadasz doświadczenie w sprzedaży

  • gotowości do częstych podróży służbowych

  • prawa jazdy kat. B

  • umiejętności pracy w środowisku MS Office

To oferujemy

  • umowę o pracę i pensję zawsze na czas

  • atrakcyjny system premiowy

  • szkolenie i wsparcie w trakcie wdrożenia, bo liczą się chęci

  • zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach

  • wsparcie i opiekę fundacji Media Expert „Włącz się”

  • profesjonalne wdrożenie w zakres obowiązków

  • pracę z doświadczonym zespołem trenerów/coachów

  • auto służbowe również do Twojego użytku prywatnego

  • Benefity

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na zakup sprzętu w naszych elektromarketach

  • opieka fundacji Media Expert „Włącz się”

Etapy rekrutacji
1

wysłanie aplikacji

2

rozpatrzenie aplikacji i zaproszenie na rozmowę

3

spotkanie z rekruterem

4

propozycja pracy w Media Expert

Media Expert

Jesteśmy Expertem. Media Expertem. W kilkanaście lat z małego, rodzinnego biznesu zmieniliśmy się w największą sieć elektromarketów w Polsce. Przyszłość należy do nas!

Przewiń do profilu firmy