Oferta pracy

Kierownik Regionu ds. Szkoleń/Trener

Media ExpertO firmie

  • zachodniopomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Jesteśmy Expertem. Media Expertem. W kilkanaście lat z małego, rodzinnego biznesu zmieniliśmy się w największą sieć elektromarketów w Polsce. Przyszłość należy do nas!
Kierownik Regionu ds. Szkoleń/TrenerNumer ref.: regiony pracy: woj. zachodniopomorskie, wielkopolskie, kujawsko-pomorskie

- Wiedza jest jedyną rzeczą, która wzbogaca, a której nikt nie może nikomu odebrać – stwierdził J. Paderewski. Lubisz dzielić się wiedzą? U nas rób to nowocześnie jako Kierownik Regionu ds. Szkoleń.

 

Zapewnimy Ci:

  • zadaniowe podejście do pracy
  • umowę na pełny etat i pensję zawsze na czas
  • auto służbowe również do użytku prywatnego
  • profesjonalne wsparcie w trakcie wdrożenia
  • doświadczenie jakiego nie da Ci żadna inna firma na rynku retail w Polsce
  • pracę z doświadczonym zespołem trenerów/coachów
  • ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
  • kartę MultiSport dla dobrej formy
  • wsparcie i opiekę naszej Fundacji MediaExpert ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich

Twoje zadania:

  • prowadzenie szkoleń kompetencyjnych (online oraz tradycyjnie)
  • tworzenie konspektów oraz materiałów szkoleniowych
  • koordynacja oraz nadzór nad działaniami szkoleniowymi w podległym regionie
  • wsparcie kadry menadżerskiej w zakresie zarządzania ludźmi
  • współpraca z pionem sprzedaży w realizacji celów sprzedażowych
  • konsultacje/coaching/mentoring managerski
  • oraz wiele innych, rozwijających, nieszablonowych zadań, które nie pozwolą Ci się nudzić

Od Ciebie oczekujemy:

  • prowadzenia szkoleń oraz coachingów (potwierdzone doświadczeniem - przynajmniej 1 tys. godzin pracy na sali szkoleniowej)
  • identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz tworzenia programów szkoleń w odpowiedzi na zidentyfikowane potrzeby (potwierdzone doświadczeniem)
  • umiejętności zarządzania zespołem, najlepiej sprzedażowym (potwierdzone doświadczeniem)
  • realizacji celów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
  • samodzielności w realizacji zadań i celów
  • gotowości do częstych podróży służbowych oraz czynnego prawa jazdy kat. B
  • umiejętności pracy w środowisku MS Office
  • doskonałej komunikatywności i dojrzałości biznesowej
  • zaangażowania i otwartości na współpracę

To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres [email protected]Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy