Grupa Progres

Kierownik Regionu

Grupa ProgresO firmie

  • lubuskie

  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Kierownik
top

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia.

Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Kierownik Regionu

Nasza firma obecnie jest w fazie bardzo mocnego rozwoju i dobrych zmian, które napędzane są przede wszystkim przez ludzi, którzy z nami pracują. Obecnie chcielibyśmy wzmocnić nasz zespół o osobę nastawioną na osiąganie wielkich sukcesów, działając w oparciu o ponadprzeciętne standardy biznesowe. Pracując z nami dołączysz do zespołu ludzi pełnych pasji i będziesz uczestniczył w realizacji inspirujących projektów.

Głównym celem stanowiska jest odpowiedzialność za realizacje założonych planów sprzedażowych w podległym regionie.

KR/09/15

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • budowanie- pozyskiwanie portfela nowych klientów na podległym regionie,
  • współudział w kreowaniu polityki sprzedażowej,
  • ustalanie celów sprzedażowych dla handlowców,
  • zarządzanie pracą podległego zespołu,
  • nawiązywanie kontaktów handlowych w podległym regionie,
  • negocjowanie warunków współpracy z kluczowymi klientami,
  • monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji,
  • dbanie o wizerunek firmy.

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w sprzedaży usług B2B, preferowane w sprzedaży i/lub konsultingu usług HR,
  • wysokie kompetencje sprzedażowe udokumentowane sukcesam,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka samodzielność, kultura osobista,
  • znajomość rynku lokalnego i konkurencji,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • dynamizm i zaangażowanie,
  • zorientowanie na osiąganie wyników,
  • umiejętność pracy na założonych celach i planach budżetowych,
  • zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • zdolności analitycznego i strategicznego myślenia,
  • inicjatywa i przedsiębiorczość,
  • prawo jazdy kat.B

 

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • rozbudowany system premiowy,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez specjalistyczne szkolenia,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • pakiety socjalne i benefity,
  • niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. [email protected]

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia.

Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Kierownik Regionu

Nasza firma obecnie jest w fazie bardzo mocnego rozwoju i dobrych zmian, które napędzane są przede wszystkim przez ludzi, którzy z nami pracują. Obecnie chcielibyśmy wzmocnić nasz zespół o osobę nastawioną na osiąganie wielkich sukcesów, działając w oparciu o ponadprzeciętne standardy biznesowe. Pracując z nami dołączysz do zespołu ludzi pełnych pasji i będziesz uczestniczył w realizacji inspirujących projektów.

Głównym celem stanowiska jest odpowiedzialność za realizacje założonych planów sprzedażowych w podległym regionie.

Numer ref.: KR/09/15

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • budowanie- pozyskiwanie portfela nowych klientów na podległym regionie,
  • współudział w kreowaniu polityki sprzedażowej,
  • ustalanie celów sprzedażowych dla handlowców,
  • zarządzanie pracą podległego zespołu,
  • nawiązywanie kontaktów handlowych w podległym regionie,
  • negocjowanie warunków współpracy z kluczowymi klientami,
  • monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji,
  • dbanie o wizerunek firmy.

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w sprzedaży usług B2B, preferowane w sprzedaży i/lub konsultingu usług HR,
  • wysokie kompetencje sprzedażowe udokumentowane sukcesam,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka samodzielność, kultura osobista,
  • znajomość rynku lokalnego i konkurencji,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • dynamizm i zaangażowanie,
  • zorientowanie na osiąganie wyników,
  • umiejętność pracy na założonych celach i planach budżetowych,
  • zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • zdolności analitycznego i strategicznego myślenia,
  • inicjatywa i przedsiębiorczość,
  • prawo jazdy kat.B

 

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • rozbudowany system premiowy,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez specjalistyczne szkolenia,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • pakiety socjalne i benefity,
  • niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy