Delikatesy Centrum

Kierownik Regionu

Delikatesy CentrumO firmie

  • wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 13 dni
    do: 13 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Delikatesy Centrum to wiodąca sieć supermarketów w Polsce. Wierzymy, że jedzenie jest jedną z najważniejszych rzeczy w życiu. Jedząc lepiej mamy więcej energii do działania, odkrywamy nowe smaki, możemy być zdrowsi i szczęśliwsi. Sami uwielbiamy jeść i robić zakupy dlatego naszą pasją są najwyższej jakości produkty świeże i przyjemność ich kupowania.  

KIEROWNIK REGIONU

MIEJSCE PRACY: TRZCIANKA, CZARNKÓW, SZUBIN, PIŁA, NAKŁO NAD NOTECIĄ, WIĘCBORK, WĄGROWIEC, LUBASZ

KLUCZOWE ZADANIA:

  • Udzielanie wszechstronnego wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej Kierownikowi Sklepu poprzez zapewnienie odpowiedniego poziomu doradztwa;
  • Zarządzanie podległym zespołem – wyznaczanie celów, monitorowanie realizacji powierzonych zadań, organizacja pracy, wsparcie i szkolenie, ocena wyników pracy (wizyty coachingowe , wizyty kontrolne w sklepach podległych);
  • Regularna analiza wyników finansowych podległych sklepów, wnioski i wskazówki/wsparcie dla sklepów w celu poprawy wyników (obrót detaliczny, obrót z m2, marża detaliczna, straty, zapas, dostępność produktów, monitorowanie statusu akcji centralnych oraz regionalnych );
  • Koordynowanie zadań i współpraca z różnymi działami wewnątrz firmy, oraz firmami zewnętrznymi;
  • Ocena nowych lokalizacji kierując się dobrem pracodawcy;
  • Dbanie o realizowanie polityki Firmy i standardów Sieci;
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

IDEALNY KANDYDAT POWINIEN:

  • Posiadać min. 3 lat doświadczenia w branży FMCG;
  • Posiadać min. 2 lat doświadczenie na stanowisku kierowniczym w działach operacyjnych w branży FMCG;
  • Posiadać umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych liczbowych;
  • Biegle obsługiwać pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela;
  • Mieć bardzo wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz prezentacyjne i komunikacyjne;
  • Być samodzielny;
  • Być zorientowany na wyniki, odpowiedzialny i skuteczny w działaniu;
  • Posiadać zdolności organizacyjne.

NA TYM STANOWISKU ZAPEWNIAMY:

  • Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji, w biznesie o dużym potencjale do rozwoju;
  • Pracę w zespole doświadczonych i wysoko zmotywowanych ludzi z pasją;
  • Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji, dużą samodzielność;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od wyników pracy;
  • Pakiet socjalny;
  • Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon, samochód).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
opis

Delikatesy Centrum to wiodąca sieć supermarketów w Polsce. Wierzymy, że jedzenie jest jedną z najważniejszych rzeczy w życiu. Jedząc lepiej mamy więcej energii do działania, odkrywamy nowe smaki, możemy być zdrowsi i szczęśliwsi. Sami uwielbiamy jeść i robić zakupy dlatego naszą pasją są najwyższej jakości produkty świeże i przyjemność ich kupowania.  

KIEROWNIK REGIONU

MIEJSCE PRACY: TRZCIANKA, CZARNKÓW, SZUBIN, PIŁA, NAKŁO NAD NOTECIĄ, WIĘCBORK, WĄGROWIEC, LUBASZ

KLUCZOWE ZADANIA:

  • Udzielanie wszechstronnego wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej Kierownikowi Sklepu poprzez zapewnienie odpowiedniego poziomu doradztwa;
  • Zarządzanie podległym zespołem – wyznaczanie celów, monitorowanie realizacji powierzonych zadań, organizacja pracy, wsparcie i szkolenie, ocena wyników pracy (wizyty coachingowe , wizyty kontrolne w sklepach podległych);
  • Regularna analiza wyników finansowych podległych sklepów, wnioski i wskazówki/wsparcie dla sklepów w celu poprawy wyników (obrót detaliczny, obrót z m2, marża detaliczna, straty, zapas, dostępność produktów, monitorowanie statusu akcji centralnych oraz regionalnych );
  • Koordynowanie zadań i współpraca z różnymi działami wewnątrz firmy, oraz firmami zewnętrznymi;
  • Ocena nowych lokalizacji kierując się dobrem pracodawcy;
  • Dbanie o realizowanie polityki Firmy i standardów Sieci;
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

IDEALNY KANDYDAT POWINIEN:

  • Posiadać min. 3 lat doświadczenia w branży FMCG;
  • Posiadać min. 2 lat doświadczenie na stanowisku kierowniczym w działach operacyjnych w branży FMCG;
  • Posiadać umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych liczbowych;
  • Biegle obsługiwać pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela;
  • Mieć bardzo wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz prezentacyjne i komunikacyjne;
  • Być samodzielny;
  • Być zorientowany na wyniki, odpowiedzialny i skuteczny w działaniu;
  • Posiadać zdolności organizacyjne.

NA TYM STANOWISKU ZAPEWNIAMY:

  • Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji, w biznesie o dużym potencjale do rozwoju;
  • Pracę w zespole doświadczonych i wysoko zmotywowanych ludzi z pasją;
  • Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji, dużą samodzielność;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od wyników pracy;
  • Pakiet socjalny;
  • Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon, samochód).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne