Ta oferta pracy jest nieaktualna od 268 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Rejonu Sprzedaży

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 26.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    INTEGRA Consulting Poland (www.integra-consulting.pl) obecna jest na rynku od 1997 r. Znajdujemy się w czołówce firm szkoleniowo-doradczych. Realizujemy programy rozwojowe, wzmacniamy odpowiedzialność i zaangażowanie jednostek oraz zespołów. Dzięki naszym rekomendacjom zatrudniani zostają najlepsi kandydaci – specjaliści i menadżerowie.

    Dla naszego Klienta z branży Retail (wiodącej, niemieckiej sieci handlowej), poszukujemy osoby na stanowisko:

    Kierownik Rejonu Sprzedaży
    Miejsce pracy: Wrocław

    Jesteś absolwentem uniwersytetu lub uczelni wyższej, dobrze posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim, lubisz pracę z ludźmi i chciałbyś realizować ambitne cele? Jeśli z pełnym zaangażowaniem oraz pasją gotów jesteś pełnić odpowiedzialne stanowisko menedżerskie polegające na zarządzaniu strukturami sprzedaży, a ponadto jesteś mobilny i przemieszczanie się między różnymi miejscami nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu, to ta oferta jest dla Ciebie!

    Twoje zadania będą polegały na:

    • nadzorowaniu placówek sprzedaży w podległym rejonie (kilka sklepów, ok. 60-70 pracowników),
    • zarządzaniu zespołem (współpraca z kadrą kierowniczą poszczególnych sklepów: wsparcie w obszarze handlowym, marketingowym i personalnym, budowanie zespołu, motywowanie, delegowanie zadań, kontrola ich wykonania, egzekwowanie, rozwijanie kompetencji, szkolenie pracowników),
    • dbaniu o relacje, standardy, cele i wyniki,
    • zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klientów za pomocą dostępnych narzędzi oraz w ramach wzmacniania postaw,
    • przygotowywaniu otwarć nowych sklepów,
    • nadzorowaniu inwentaryzacji i dysponowania towarem.

    Pracodawca zapewnia:­

    • atrakcyjne i konkurencyjne na rynku wynagrodzenie oraz bogaty pakiet narzędzi (np. samochód służbowy, komputer, smartfon wysokiej klasy),
    • jasne i przejrzyste warunki zatrudnienia,
    • rozwój w ramach zdefiniowanej ścieżki kariery,
    • dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz pracę pełną wyzwań.

    Co Cię czeka?

    Każda osoba, która dołącza do kadry menedżerskiej w firmie naszego klienta, rozpoczyna od 9-miesięcznego okresu szkoleniowo-wdrożeniowego realizowanego w wybranych, wcześniej ustalonych rejonach sprzedaży obejmujących na ogół kilka sklepów. ­

    Podczas okresu szkoleniowego poznasz specyfikę pracy na kluczowych stanowiskach w dziale sprzedaży, zaznajamiając się z filozofią i funkcjonowaniem jednej z wiodących firm handlowych w Europie. Zdobędziesz doświadczenie zarówno w pracy samodzielnej, jak i w obszarze zarządzania towarem, działem, zespołem. Od samego początku programu za wykonywaną pracę otrzymujesz bardzo atrakcyjne wynagrodzenie oraz wszystkie niezbędne narzędzia. Po pozytywnym przejściu procesu wdrożeniowego obejmiesz swój rejon i pełnisz samodzielne stanowisko kierownicze. Przejmujesz pełną odpowiedzialność za dany region – a przede wszystkim za ludzi zatrudnionych w poszczególnych sklepach.


    Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku „Aplikuj”.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2016r., poz. 677).

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.