Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Robót Budowlanych

  • warmińsko-mazurskie
  • Kierownik
  • 2019-03-05

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy dużą polska firmą o ugruntowanej, stabilnej pozycji na rynku. Realizujemy inwestycje na terenie całej Polski w ponad 50 lokalizacjach. Specjalizujemy się w szeroko pojętym budownictwie. W związku z bezustannym rozwojem naszej Firmy poszukujemy chętnych, zaangażowanych i nastawionych na osiągnięcie celu osób, które lubią podejmować nowe wyzwania.
    Kierownik Robót Budowlanych
    Region: warmińsko-mazurskie

    OPIS STANOWISKA:

    • Kierowanie robotami budowlanymi w konstrukcyjno – budowlanej
    • Planowanie i koordynacja robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentacji technicznej oraz przepisów BHP
    • Prowadzenie dokumentacji w zakresie robót konstukcyjno – budowlanych
    • Znajomość dokumentacji budowy w zakresie umów, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych
    • Weryfikacja dokumentacji techniczno – kosztorysowej i zastosowanych rozwiązań
    • Tworzenie harmonogramów realizacji robót budowlanych oraz kontrola wykonanych prac
    • Koordynacja robót budowlanych na budowach realizowanych na terenie województwa mazowieckiego
    • Nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną
    • Uczestnictwo w odbiorze robót od podwykonawców
    • Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz innych dokumentów niezbędnych w trakcie realizacji robót.

    WYMAGANIA:

    • Wykształcenie wyższe techniczne - inżynierskie
    • Uprawnienia budowlane bez ograniczeń konstrukcyjno – budowlanej
    • Bardzo dobra znajomość przepisów dot. prawa budowlanego, oraz prawa zamówień publicznych
    • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
    • Biegła znajomość programów: MS Projekt, MS Office
    • Doświadczenie w zakresie realizacji projektów obiektów przemysłowych, biurowców, budynków użyteczności publicznej lub osiedli mieszkaniowych
    • Umiejętność szybkiego rozwiazywania problemów oraz bardzo dobrej organizacji pracy
    • Umiejętność zarządzania zespołem i delegowanie zadań
    • Zdolność do przedsiębiorczego działania, określania celów biznesowych
    • Odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań
    • Zdyscyplinowanie i dokładność wykonywanych czynności
    • Bardzo dobra komunikacja z zespołem
    • Odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań
    • Bardzo dobra komunikacja z zespołem

    OFERUJEMY:

    • Udział w ciekawych projektach
    • Interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
    • Pakiet socjalny: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS, dofinansowanie do wyjazdów urlopowych
    • Niezbędne narzędzia pracy
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikajac w przycisk aplikowania.
     

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez AMW SINEVIA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim zgodnie z rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych RODO z dnia 27 kwietnia2016 (2016/679). Pełna informacja o prawach osoby rekrutowanej znajduje się w „Polityce prywatności” w zakładce KONTAKT na stronie AMW SINEVIA Sp. z o.o.

     

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
    AMW SINEVIA SP. Z O.O.
    ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, tel. +48 22 101 21 00 do 03 wew. 100, 101, fax: +48 22 101 21 04, e-mail: [email protected]
    NIP: 701-03-03-102, REGON: 142989877, KRS: 0000392868, Kapitał Zakładowy 51 347 000.00 zł