Oferta pracy

Kierownik Robót Elektrycznych

HRK S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Dla naszego Klienta, generalnego wykonawcy instalacji sanitarnych i elektrycznych, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Robót Elektrycznych

Główne zadania:

  • realizacja robót w oparciu o budżet;
  • koordynacja i podział zadań pracowników realizujących roboty zgodnie z Kontraktem;
  • sporządzenie i analiza harmonogramów planowanych robót oraz dostaw;
  • bieżące gromadzenie oraz weryfikacja informacji o przebiegu realizacji zadań, dotyczących realizowanej  budowy, a także opiniowanie i ocena wyników pracy pracowników produkcyjnych;
  • ustalenie stopnia wiarygodności podwykonawców oraz poddostawców w oparciu o stosowne dokumenty;
  • branie udziału w naradach oraz spotkaniach zewnętrznych i wewnętrznych;
  • bieżące prowadzenie szkoleń stanowiskowych pracowników w zakresie BHP i p-poż. oraz zapewnienie odpowiednich warunków pracy, organizacja zaplecza budowy i warunków socjalno-bytowych pracownikom/podwykonawcom;
  • weryfikacja dokumentacji wykonawczej oraz opracowywanie dokumentacji powykonawczej;
  • wykonywanie zadań w zakresie przygotowania produkcji, zasadniczej realizacji i rozliczenia projektu;
  • składanie zamówień do Biura Logistyki zgodnie z obowiązującymi w Spółce procedurami i zasadami;
  • rozliczanie podwykonawców z wykonania zadań rzeczowych, a także kontrola jakości wykonywanych robót zgodnie z planem wykonawczym oraz Prawem Budowlanym;
  • odbiór, przyjęcie dostaw materiałów i urządzeń;
  • zarządzanie zasobami środków produkcji na przydzielonej budowie;
  • współuczestnictwo w pozyskaniu zleceń.

Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót w branży instalacyjnej;
  • wykształcenie wyższe na kierunku Elektrotechnika/Elektryka lub pokrewne;
  • gotowość do podróży służbowych;
  • asertywność, odpowiedzialność, pewność siebie, umiejętność podejmowania decyzji oraz komunikowania się z pracownikami różnego szczebla;
  • umiejętność pracy w zespole oraz odporność na stres;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy:

  • stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
  • wynagrodzenie podstawowe oraz atrakycjny system premiowy;
  • samochód służbowy, laptop, telefon, ubezpieczenie na życie, dodatkowo przy zatrudnieniu na umowę na czas nieokreślony Opieka medyczna oraz karnet sportowy;
  • rozliczenia delegacji oraz dodatek za rozłąkę.

Ogłoszenie archiwalne