Ta oferta pracy jest nieaktualna od 102 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Salonu Kärcher Center

  • Gliwice, śląskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2018-08-03

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

    Urządzenia Kärcher na rynku polskim były obecne już od połowy lat 70-tych. Natomiast w październiku 1993, w Krakowie, powstała firma Kärcher Sp. z o.o., przedstawicielstwo niemieckiej firmy Alfred Kärcher GmbH.
     
    Kärcher Sp. z o.o. prowadzi na terenie całej Polski sprzedaż, marketing i serwis urządzeń czyszczących przeznaczonych do użytku domowego i zastosowań profesjonalnych. Sprzedaż prowadzona jest przez sieć dealerską, współpracę handlową z sieciami hipermarketów oraz bezpośrednio.


    Niezwykłe zadania wymagają niezwykłych ludzi. W związku z rozwojem firmy poszukujemy w Gliwicach osoby na stanowisko:

    Kierownik Salonu Kärcher Center
    Miejsce pracy: Gliwice

    Do Twoich zadań należeć będzie:

    • Organizacja i zarządzanie pracą salonu Kärcher Center w Gliwicach;
    • Obsługa i utrzymywanie kontaktów z klientami Kärcher Center oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami;
    • Kreowanie polityki marketingowej sklepu oraz jego promocji;
    • Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych;
    • Przygotowywanie miesięcznych raportów z pracy Kärcher Center.
    Jeżeli oferta ta zainteresowała Cię i uważasz, że spełniasz oczekiwania prześlij swoją aplikację korzystając z przycisku „Aplikuj”.

    Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji przez podmiot publikujący ofertę, tj. Kärcher Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Stawowej 138-140, który jest Administratorem Twoich danych osobowych, zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
     
    Dane są przetwarzane w celach rekrutacyjnych oraz kontaktowych i mogą być udostępniane Agencji Doradztwa Personalnego Randstad Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Aleje Jerozolimskie 134.  Twoje dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy dla celów związanych z bieżącym procesem rekrutacyjnym oraz przyszłymi procesami rekrutacyjnymi. Po upływie tego okresu Twoje dane zostaną usunięte. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesów rekrutacyjnych.
     
    W każdej chwili przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do ich usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych oraz prawo do sprzeciwu przetwarzania Twoich danych osobowych. Powyższe uprawnienia możesz zrealizować przez złożenie stosownego żądania pod adresem email [email protected]
     
    Na działania Administratora Danych przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE lub ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
     
    Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych dla procesu rekrutacji, prosimy abyś nie klikał tego przycisku.
     
     
     




    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub handlowym;
    • Min 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży, w tym również na stanowisku kierowniczym;
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
    • Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami;
    • Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
    • Zorientowanie na wyniki oraz na klienta;
    • Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
    • Ukończone szkolenia z obsługi klienta oraz technik sprzedaży – mile widziane;
    • Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu SAP;
    • Prawo jazdy kat. B.

    Oferujemy:

    • Ciekawą i pełną wyzwań pracę;
      w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
    • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premii rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych;
    • Możliwość rozwoju zawodowego;
    • Szkolenia, lekcje językowe;
    • Prywatną opiekę medyczną;
    • Szereg benefitów pozapłacowych.