Oferta pracy

Kierownik Sekcji Administratorów Aplikacji CRM (IT)

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.O firmie

  • Gliwice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Kim jesteśmy?

MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.


Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.

Kierownik Sekcji Administratorów Aplikacji CRM (IT)

Twoje zadania

  • Nadzór oraz koordynacja pracy w podległej Sekcji
  • Wsparcie pracowników w zakresie administracji wspieranych usług ICT
  • Wsparcie pracowników w utrzymaniu wysokich standardów obsługi (KPI)
  • Utrzymanie aplikacji front edowych dostępnych 24/365
  • Motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów
  • Inicjowanie nowych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności i jakości świadczonych usług

Nasze oczekiwania

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w kierowaniu i zarządzaniu zespołem administratorów IT
  • Wysokie zaangażowanie w nowe wyzwania
  • Umiejętność szukania efektywnych rozwiązań
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołu
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe z obszaru IT lub Zarządzanie)

 

Mile widziane

  • Znajomość obszarów aplikacji WWW, portali samoobsługowych, aplikacji mobilnych, systemów klasy CRM

Oferujemy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Program
    wdrożeniowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dofinansowanie
    do wypoczynku
  • Karta
    Multisport
  • Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam

Oferta różni się w zależności od Spółki/lokalizacji.

Sprawdź podczas rozmowy rekrutacyjnej, co jeszcze możemy Ci zaoferować.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
 
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jeżeli Pani/Pan nie zgadza się na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy o opuszczenie oferty poprzez zamknięcie formularza.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.

Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja

Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Lokalizacja: Gliwice, Opole lub Wrocław

Nr ref: TOK/2020/134

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy