Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Sekcji Multimedialnej

MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH POLIN

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • opracowanie i wdrożenie strategii związanej z rozwojem i obsługą wystawy stałej w obszarze multimediów i AV;

  • planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych i multimedialnych;

  • realizacja projektów audiowizualnych/multimedialnych od momentu powstania koncepcji poprzez wsparcie merytoryczne, dobór rozwiązań systemowych oraz zapewnienie wsparcia na etapie eksploatacji;

  • zapewnienie ciągłości pracy wystawy stałej w Muzeum,

  • koordynowanie prac Sekcji Multimedialnej w tym m.in.:

  • nadzór nad monitorowaniem stanowisk multimedialnych oraz obsługą serwisową stanowisk AV, aplikacji pasywnych i interaktywnych, w tym systemu centralnego,

  • wykonywanie szczegółowej analizy problemów w działaniu stanowisk multimedialnych i AV,

  • podział zadań, weryfikacja prac, przygotowywanie harmonogramów pracy,

  • koordynowanie prac związanych z udostępnianiem wystawy stałej dla zwiedzających poza godzinami otwarcia Muzeum;

  • koordynacja prac związanych z przygotowaniem testów urządzeń oraz aplikacji, zainstalowanych na wystawie stałej;

  • zapewnienie przestrzegania wewnętrznych procedur serwisowych;

  • planowanie, rekomendowanie oraz zakup sprzętu i oprogramowania niezbędnego do utrzymania i rozwoju multimediów na wystawie stałej;

  • wsparcie w procesie przygotowania i podczas realizacji projektów infrastrukturalnych w zakresie rozwiązań AV.

Nasze wymagania

  • wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziane wyższe o profilu informatyka, elektronika lub pokrewne;

  • min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. technicznych w zakresie systemów audiowizualnych i multimedialnych;

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem, koordynowaniu pracy zespołu;

  • doświadczenie w prowadzeniu projektów;

  • zawansowana wiedza z zakresu rozwiązań multimedialnych, interaktywnych oraz contentu video;

  • doświadczenie w drobnych naprawach projektorów, monitorów, komputerów, znajomość instalacji, konfiguracji oraz obsługi urządzeń audiowizualnych i multimedialnych;

  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej;

  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie;

  • wysoko rozwinięte zdolności manualne i analityczne;

  • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;

  • umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania zespołem;

  • otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań, kreatywność;

  • dokładność, sumienność i terminowość.

  • Mile widziane:

  • uprawnienia: SEP do 1 kV;

  • uprawnienia: UDT kat. I P;

  • znajomość programów do kalibracji geometrii obrazu min. Watchout, Vioso;

  • konfiguracja oprogramowania i systemów sterowania min. AMX ,CUE, Extron.

To oferujemy

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;

  • realny wpływ na strategię związaną z rozwojem wystawy stałej w obszarze multimediów i AV;

  • pracę w różnorodnym, zaangażowanym i zmotywowanym zespole;

  • możliwość rozwoju zawodowego.

O nas

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN jest nowoczesnym centrum edukacji i kultury o międzynarodowym zasięgu. Naszą misją jest przywracanie pamięci o tysiącletniej historii polskich Żydów i kształtowanie wzajemnego zrozumienia i szacunku wśród Polaków i Żydów, społeczeństw Europy i świata.