Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Sekcji Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Umów

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.O firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Kim jesteśmy?

MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.


Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.

Kierownik Sekcji Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Umów

Zakres obowiązków

  • Zarządzanie sprzedażą i obsługą umów we współpracy z partnerami zewnętrznymi:
  • proponowanie i wdrażanie działań rozwojowych oraz działań zwiększających realizację KPI,
  • wdrażanie usprawnień w procesach sprzedaży oraz obsługi umów
  • angażowanie partnerów do wprowadzania koniecznych zmian
  • koordynacja zadań w zakresie realizacji procesów sprzedażowych oraz zawierania umów.
  • Zarządzanie zespołem specjalistów m.in. poprzez wyznaczanie i rozliczanie celów kwartalnych, prowadzenie rozmów rozwojowych, zarządzanie czasem pracy oraz rozwijaniem kompetencji pracowników.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie.
  • Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Min. 3-letnie doświadczenie w obszarze wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta w mobilnych kanałach kontaktów.
  • Umiejętność budowania atmosfery pracy wpierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie.
  • Umiejętność podejmowania decyzji, oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym, Koncentracja na celach biznesowych i osiąganych wynikach. Umiejętność podejmowania inicjatyw oraz wdrażania zmian.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wielozadaniowość.
  • Samodzielność i konsekwencja w działaniu.
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

 

Mile widziane

  • Znajomość systemów dziedzinowych SOD, EDO.
  • Znajomość branży energetycznej.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem rozproszonym.

Oferujemy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Program
    wdrożeniowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dofinansowanie
    do wypoczynku
  • Karta
    Multisport
  • Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam

Oferta różni się w zależności od Spółki/lokalizacji.

Sprawdź podczas rozmowy rekrutacyjnej, co jeszcze możemy Ci zaoferować.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
 
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jeżeli Pani/Pan nie zgadza się na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy o opuszczenie oferty poprzez zamknięcie formularza.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.

Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja

Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Lokalizacja: Katowice

Nr ref: TOK/2021/61

Ogłoszenie archiwalne