Oferta pracy

Kierownik Serwisu

Klient Pracuj.plO firmie

  • Koszalin

    Koszalin, zachodniopomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura serwisu oraz warsztatu serwisowego, w tym planowanie i organizacja pracy

  • zarządzanie podległym zespołem (do 15 osób)

  • optymalizacja procesów posprzedażowych oraz nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem

  • współpraca z kontrahentami zagranicznymi oraz krajowymi w zakresie dokumentacji serwisowej

  • wspieranie procesu otwierania nowych punktur serwisowych oraz przeprowadzanie szkoleń podmiotów współpracujących

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne

  • min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w dziale serwisu

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)

  • biegła obsługa MS Office (power point, excel, word)

  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne, komunikacyjne, interpersonalne

  • świetna organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku, odpowiedzialność za własne decyzje i pracę zespołu

Mile widziane

  • dobra znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie będącej liderem w branży

  • dużą samodzielność w działaniu

  • atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny

  • niezbędne narzędzia pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy