Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1142 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik serwisu

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 06.05.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    SKK jest liderem w zakresie systemów informatycznych wykorzystujących automatyczną identyfikację. Posiadamy ponad 20 lat doświadczenia w pracy dla wielu polskich i światowych liderów rynku. SKK ma trzy główne obszary specjalizacji: systemy sieciowe, systemy oznakowania oraz rozwiązania logistyczne. W związku z rozwojem biznesu poszukujemy do naszego zespołu ambitnej osoby na stanowisko Kierownika Serwisu.

    Kierownik serwisu
    Miejsce pracy: Kraków


    Zakres obowiązków:

    • Organizacja pracy zespołu serwisowego, zarządzanie gwarancyjnym i pogwarancyjnym procesem serwisowania urządzeń Auto ID w szczególności w zakresie etykieciarek, drukarek, terminali przenośnych, czytników;
    • Oferowanie i analiza napraw oraz umów serwisowych;
    • Nadzór / koordynacja serwisami zewnętrznymi;
    • Kontrola i optymalizacja kosztów związanych z obsługą serwisową u klientów i lokalnie;
    • Kontrola nad realizacją zapotrzebowania na części;
    • Kontrola i zarządzanie stokiem magazynowym części serwisowych.

    Oczekiwania:

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku: koordynator serwisu, dyrektor serwisu, kierownik działu technicznego, właściciel firmy serwisowej;
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
    • Preferowane wyższe wykształcenie techniczne - elektronika/ automatyka/ pokrewne;
    • Umiejętność pracy w zespole i wysoko rozwinięte zdolności menedżerskie;
    • Zdolności negocjacyjne, interpersonalne;
    • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zapewniającym bezproblemową komunikację z zagranicznymi kontrahentami.

    Mile widziane:

    • Ambicja, żeby zarządzać działem zgodnie z międzynarodowymi standardami oraz rozwijać dział jako jednostkę biznesową;
    • Znajomość pakietu MS Office oraz systemu Comarch ERP XL Business Intelligence na potrzeby raportów i zestawień;
    • Znajomość systemu IBM Lotus Notes;
    • Wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu;
    • Prawo jazdy kat. B.

    Oferujemy:

    • Możliwość pełnienia liderskiej i odpowiedzialnej roli w firmie oraz współtworzenia i realizacji strategii rozwoju działu serwisu w firmie;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne, zależne od wyników pracy oraz doświadczenia;
    • Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego;
    • Niezbędne narzędzia pracy uwzględniające specyfikę pracy.


    Osoby spełniające powyższe wymagania i zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem przycisku Aplikuj teraz.


    Na ofercie proszę umieścić i podpisać klauzulę: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997 wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji.

    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.