Ta oferta pracy jest nieaktualna od 924 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik serwisu

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 2015-05-06

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

SKK jest liderem w zakresie systemów informatycznych wykorzystujących automatyczną identyfikację. Posiadamy ponad 20 lat doświadczenia w pracy dla wielu polskich i światowych liderów rynku. SKK ma trzy główne obszary specjalizacji: systemy sieciowe, systemy oznakowania oraz rozwiązania logistyczne. W związku z rozwojem biznesu poszukujemy do naszego zespołu ambitnej osoby na stanowisko Kierownika Serwisu.

Kierownik serwisu
Miejsce pracy: Kraków


Zakres obowiązków:

  • Organizacja pracy zespołu serwisowego, zarządzanie gwarancyjnym i pogwarancyjnym procesem serwisowania urządzeń Auto ID w szczególności w zakresie etykieciarek, drukarek, terminali przenośnych, czytników;
  • Oferowanie i analiza napraw oraz umów serwisowych;
  • Nadzór / koordynacja serwisami zewnętrznymi;
  • Kontrola i optymalizacja kosztów związanych z obsługą serwisową u klientów i lokalnie;
  • Kontrola nad realizacją zapotrzebowania na części;
  • Kontrola i zarządzanie stokiem magazynowym części serwisowych.

Oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku: koordynator serwisu, dyrektor serwisu, kierownik działu technicznego, właściciel firmy serwisowej;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Preferowane wyższe wykształcenie techniczne - elektronika/ automatyka/ pokrewne;
  • Umiejętność pracy w zespole i wysoko rozwinięte zdolności menedżerskie;
  • Zdolności negocjacyjne, interpersonalne;
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zapewniającym bezproblemową komunikację z zagranicznymi kontrahentami.

Mile widziane:

  • Ambicja, żeby zarządzać działem zgodnie z międzynarodowymi standardami oraz rozwijać dział jako jednostkę biznesową;
  • Znajomość pakietu MS Office oraz systemu Comarch ERP XL Business Intelligence na potrzeby raportów i zestawień;
  • Znajomość systemu IBM Lotus Notes;
  • Wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu;
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Możliwość pełnienia liderskiej i odpowiedzialnej roli w firmie oraz współtworzenia i realizacji strategii rozwoju działu serwisu w firmie;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne, zależne od wyników pracy oraz doświadczenia;
  • Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego;
  • Niezbędne narzędzia pracy uwzględniające specyfikę pracy.


Osoby spełniające powyższe wymagania i zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem przycisku Aplikuj teraz.


Na ofercie proszę umieścić i podpisać klauzulę: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997 wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się