Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Kierownik Sklepu

neonet s.a.O firmie

neonet s.a.

plac Odrodzenia 3

Wysokie Mazowieckie

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za zarządzanie sklepem jak własnym biznesem

  • realizacja założonych planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań operacyjnych

  • zarządzanie i koordynowanie pracy całego sklepu oraz zespołu Doradców

  • aktywna sprzedaż oraz weryfikacja wykonania założonego planu dziennego, miesięcznego i kwartalnego

  • dbanie o wizerunek sklepu zgodnego z obowiązującymi standardami

  • przydzielanie zadań oraz przeprowadzanie odpraw zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie

  • monitorowanie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do osiągania coraz to lepszych wyników sprzedażowych

Nasze wymagania

  • potrafisz zarządzać sklepem jak swoim biznesem i sprawia Ci to satysfakcję

  • jesteś Menadżerem z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem popartym sukcesami

  • wyzwania działają na Ciebie motywująco i dążysz do ich realizacji mimo pojawiających się trudności

  • praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem i zarządzanie zespołem nakręca Cię do działania

  • jesteś samodzielnym Menadżerem, który ma głowę pełną pomysłów i doskonale organizuje pracę swoją i swojego zespołu

  • jesteś zmotywowany, nie umiesz „usiedzieć w jednym miejscu” i zarażasz swoim pozytywnym podejściem cały swój zespół :)

To oferujemy

  • Umowa o pracę

  • Atrakcyjny system premiowy

  • Konkursy sprzedażowe

  • Szkolenia wewnętrzne

  • Rabaty pracownicze

  • Środki do dezynfekcji

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Pakiet benefitów

  • Maseczki oraz rękawiczki

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • firmowa biblioteka

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Analiza i selekcja dokumentów aplikacyjnych

2

Kontakt telefoniczny

3

Spotkanie z bezpośrednim przełożonym