Synthos SA

Kierownik Sprzedaży (AGRO)

Synthos SAO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • 32-600 Oświęcim, ul. Chemików 1

    Oświęcim, małopolskie
  • Ważna jeszcze 10 dni
    do: 20 sie 2020
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Jedna z największych firm chemicznych w Polsce. Istniejąc od 1945 roku jesteśmy działającym w skali globalnej liderem w produkcji surowców, w tym przede wszystkim kauczuku do produkcji opon, materiałów termoizolacyjnych, surowców dla chemii budowlanej.

 

Aktualnie poszukujemy osoby, która w Segmencie AGRO rozpocznie pracę na stanowisku:

Kierownik Sprzedaży (AGRO)
Miejsce pracy: Oświęcim

Zadania:

  • reprezentowanie i rozwijanie marki na rynku polskim,
  • przygotowywanie i realizacja budżetu sprzedaży,
  • budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi, pozyskiwanie nowych klientów, proponowanie działań zwiększających satysfakcję ze współpracy,
  • doradztwo agrotechniczne w zakresie sprzedaży środków ochrony roślin,
  • kwartalna weryfikacja wyników biznesu, przygotowywanie prognoz sprzedaży,
  • inicjowanie kierunków rozwoju strategicznego biznesu,
  • zarządzanie i rozwój podległego zespołu sprzedażowego (KAMs), monitoring i analiza wyników zespołu,
  • reprezentowanie firmy na targach, wystawach, uczestniczenie w realizowanych projektach marketingowych,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku spółki w bieżących kontaktach z klientami, poprzez najwyższą jakość świadczonych usług, wiarygodność i etyczne zachowanie,
  • odpowiedzialność za obszar całej Polski.

Wymagania:

  • min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży środków ochrony roślin i zarządzaniu działem handlowym,
  • wiedza produktowa, znajomość rynku dystrybutorów,
  • praktyczna znajomość technik negocjacyjnych i technik sprzedaży,
  • wysoka świadomość biznesowa, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wykształcenie wyższe (preferowane rolnicze lub pokrewne),
  • otwartość, komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem,
  • dobrze rozwinięte myślenie analityczne oraz gotowość do podejmowania decyzji,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie B2,
  • wysokie umiejętności organizacyjne w zakresie planowania pracy własnej jak i zespołu,
  • biegła obsługa pakietu Ms Office (szczególnie Excel) oraz systemu klasy ERP (mile widziana znajomość SAP),
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • ciekawe zadania i możliwość rozwoju zawodowego,
  • system premiowy oparty o osiągane wyniki,
  • benefity socjalne i świadczenia w ramach ZFŚS,
  • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników,
  • elastyczny czas pracy.

Jedna z największych firm chemicznych w Polsce. Istniejąc od 1945 roku jesteśmy działającym w skali globalnej liderem w produkcji surowców, w tym przede wszystkim kauczuku do produkcji opon, materiałów termoizolacyjnych, surowców dla chemii budowlanej.

 

Aktualnie poszukujemy osoby, która w Segmencie AGRO rozpocznie pracę na stanowisku:

Kierownik Sprzedaży (AGRO)

Zadania:

  • reprezentowanie i rozwijanie marki na rynku polskim,
  • przygotowywanie i realizacja budżetu sprzedaży,
  • budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi, pozyskiwanie nowych klientów, proponowanie działań zwiększających satysfakcję ze współpracy,
  • doradztwo agrotechniczne w zakresie sprzedaży środków ochrony roślin,
  • kwartalna weryfikacja wyników biznesu, przygotowywanie prognoz sprzedaży,
  • inicjowanie kierunków rozwoju strategicznego biznesu,
  • zarządzanie i rozwój podległego zespołu sprzedażowego (KAMs), monitoring i analiza wyników zespołu,
  • reprezentowanie firmy na targach, wystawach, uczestniczenie w realizowanych projektach marketingowych,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku spółki w bieżących kontaktach z klientami, poprzez najwyższą jakość świadczonych usług, wiarygodność i etyczne zachowanie,
  • odpowiedzialność za obszar całej Polski.

Wymagania:

  • min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży środków ochrony roślin i zarządzaniu działem handlowym,
  • wiedza produktowa, znajomość rynku dystrybutorów,
  • praktyczna znajomość technik negocjacyjnych i technik sprzedaży,
  • wysoka świadomość biznesowa, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wykształcenie wyższe (preferowane rolnicze lub pokrewne),
  • otwartość, komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem,
  • dobrze rozwinięte myślenie analityczne oraz gotowość do podejmowania decyzji,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie B2,
  • wysokie umiejętności organizacyjne w zakresie planowania pracy własnej jak i zespołu,
  • biegła obsługa pakietu Ms Office (szczególnie Excel) oraz systemu klasy ERP (mile widziana znajomość SAP),
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • ciekawe zadania i możliwość rozwoju zawodowego,
  • system premiowy oparty o osiągane wyniki,
  • benefity socjalne i świadczenia w ramach ZFŚS,
  • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników,
  • elastyczny czas pracy.

Ogłoszenie archiwalne