Oferta pracy

Kierownik Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów

Colian Holding SAO firmie

  • opolskie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Colian to dynamicznie rozwijająca się polska grupa kapitałowa, specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz sprzedaży artykułów spożywczych. Funkcjonujemy w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów. Na nasze portfolio składają się znane, lubiane marki: Solidarność, Goplana, Grześki, Familijne, Jeżyki, Jutrzenka, Akuku!, Appetita, Siesta, Hellena. Zatrudniamy obecnie około 2000 pracowników na terenie całej Polski.                      
Kierownik Sprzedaży ds. Kluczowych KlientówNumer ref.: Miejsce pracy: Cała Polska

Zakres odpowiedzialności obejmuje:

  • Przygotowanie planów komercyjnych dla podległych klientów z zakresu: plany przychodowe na poszczególne grupy produktowe, długoterminowe plany marketingowe, analiza opłacalności na bazie P&L,
  • Negocjacje rocznych warunków handlowych, średnio okresowych i egzekwowanie ustaleń zgodnie z zapisami warunków umów i innych porozumień, 
  • Ustalanie serwisów i ich egzekucja w ramach kontraktów dla podległych klientów (wprowadzanie nowych produktów, optymalizację list asortymentowych, ustalanie akcji promocyjnych, itp.)
  • Przygotowanie planu działań zapewniających jak najlepszą widoczność produktów na półce zgodnie z przyjętymi standardami merchandisingowymi
  • Pozyskiwanie klientów dla nowych kategorii produktowych oraz realizacji akcji in-out
  • Kontrolę dostępności produktów w ramach podjętych działań w celu zapewnienia określonego poziomu dostaw do Klienta,
  • Współprzygotowanie oraz egzekucja przygotowanych z działem Marketingu/Trade Marketingu planów aktywności dla klientów w celu realizacji celów strategicznych w kanale nowoczesnym
  • Monitoring i egzekwowanie bieżących należności w celu zapewnienia wymaganego minimalnego poziomu przeterminowanego zadłużenia klienta.
  • Zarządzanie współpracą z terenowymi siłami sprzedaży w szczególności poprzez wyznaczanie i egzekucję zadań dla terenowych sił sprzedaży odpowiedzialnych za współpracę z klientem, realizację budżetów wolumenowych, egzekucję aktywności centralnych

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe
  • 3 lata doświadczenia na stanowisku w zakresie zarządzania klientami rynku nowoczesnego
  • Doświadczenia zawodowego na stanowisku KAM w obsłudze klientów kanału tj. supermarketów, hipermarketów, convenience, dyskontów – warunek konieczny
  • Znajomość zagadnień zarządzania miksem produktowym, miksem brandowym, miksem klienckim oraz budżetem
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
  • Zaangażowania i dynamizmu w działaniu w poszukiwaniu przewagi rynkowej
  • Umiejętność pracy na projektach dla wybranych klientów
  • Umiejętności sprawnej analizy danych i ich interpretacji – wysokie zdolności analityczne
  • Dobrej znajomości programów MS Office i obsługi baz danych
  • Prawa jazdy kategorii B i gotowości do częstych wyjazdów służbowych
  • Gotowość do pracy na podstawie własnej działalności - warunek konieczny

Kandydatom oferujemy:

  • umowa w oparciu o własną działalność
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • prywatną
    opiekę medyczną
  • ubezpieczenie
    grupowe
  • dofinansowanie do karty MultiSport
  • ZFSS
  • standardowe narzędzia pracy (notebook, telefon komórkowy)
  • pracowniczy program emerytalny
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy