Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Sprzedaży ds.Kluczowych Klientów

  • podkarpackie
  • Kierownik
  • 05.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.


    W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownik Sprzedaży ds.Kluczowych Klientów

    Miejsce pracy: Cała Polska

    Colian Holding SA to prężnie działająca grupa kapitałowa, skupiająca silne polskie marki. W skład grupy wchodzą m.in. spółki: Colian sp. z o.o., producent słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów oraz Colian Logistic sp.  z o.o., zajmująca się magazynowaniem i dystrybucją produktów.Główna siedziba spółki mieści się w Opatówku k. Kalisza. Grupa posiada zakłady w Bydgoszczy, Lublinie, Poznaniu, Opatówku, Kaliszu i Wykrotach. Jej wyroby trafiają na rynek polski oraz do ponad 60 państw na całym świecie. Grupa zatrudnia ponad 2 000 osób

    Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za wdrażanie i rozwój strategii sprzedażowej u wybranych klientów w kanale nowoczesnym poprzez bieżącą współpracę handlową.

     

    Do głównych zadań tej osoby należeć będzie m. in.:

    • realizacja celów sprzedażowych firmy określonych dla grupy klientów;
    • aktywny udział w tworzeniu i realizacji strategii biznesowej dla klienta;
    • prowadzenie bieżących oraz rocznych negocjacji handlowych z klientem;
    • praca w oparciu o P&L;
    • budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientem;
    • zarządzanie budżetami promocyjnymi;
    • bieżąca egzekucja ustaleń sprzedażowych u klienta;
    • współpraca z terenowymi siłami sprzedaży;
    • współpraca z innymi działami firmy: trade marketing, marketing, logistyka, finanse;
    • gotowość współpracy na zasadzie działalności gospodarczej.

    Wymagania:

    • Doświadczenie w zarządzaniu klientami w tym samodzielne prowadzenie negocjacji (minimum 2 lata jako warunek konieczny)
    • Doświadczenie w sprzedaży oraz bardzo dobrej znajomości środowiska biznesowego firmy
    • Zrozumienie wskaźników finansowych we współpracy z klientem (P&L,ROI);
    • Nastawienie na wynik;
    • Wysoka motywacja w realizacji wyznaczonych celów
    • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, jak również skuteczne używanie argumentów biznesowych;
    • Bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne;
    • Bardzo dobra znajomość MS Office, w tym Excella i Power Pointa
    • Wykształcenie wyższe;
    • Czynne prawo jazdy kat B;
    • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;

    Oferujemy:

    • Możliwość zdobywania doświadczeń w firmie będącej liderem w branży FMCG,
    • Pracę samodzielną i pełną wyzwań,
    • System wynagrodzeń złożony z części stałej oraz części zmiennej uzależnionej od osiąganych wyników,
    • Samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop oraz środki wspierające realizację planów.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Prosimy o zamieszczenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych w celach rekrutacyjnych.

    Równocześnie uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.